AndersT2 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Min mor har en formtilpasset presenning til en Gaupen tilhenger hvor det i det ene hjørnet har blitt ett hull. Noen som har erfaring med å reparere slikt? Det jeg greier å finne flere steder er dette: https://www.marineonline.no/tear-aid-reparasjons-lapp-type-b-til-vinyl-og-pvc.html?gclid=Cj0KCQjwse-DBhC7ARIsAI8YcWJNTf1YBvenPv2iVQ5QMGoUsTB9tyt_5RXXHOEdxzvZPOIuov2NUzwaAjw1EALw_wcB De har 2 typer etter hvilket materiale som den er laget av. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Blir vel billigere å kjøpe en ny på Biltema, hvis de har rett størrelse. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Søk på Salmaker på Gulesider / Google - Salmakere kan normalt ta på seg slike jobber. Men kan fort bli noen kroner, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Kjenner ikke til det produktet, men tenker at det kan gå fint å reparere. Forskjellige måter det kan gjøres på sikkert. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Jada, dette kan du fint fikse. Enten med lim for vinyl og en bit duk/pressening, eller det ferdige settet, type det du lenker til. Dog mistenker jeg at det settet har lapp som er ganske tynn, så hvor lenge det varer er et spørsmål her.. Nå koster nye preseninger til Gaupen ikke så altfor mye. Alt etter størrelse fra 390,- til 1.149,-, på Felleskjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå