thomas82 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Duger en Intel 855GM grafikk-kontroller med 64mb delt minne til CS?? (256mb ram) Skal ha meg en bærbar til skolebruk, og CS går jo under "skolebruk" =) Bruker litt photoshop, men ikkje so masse... Det er heller ikkje nødvendig med super-oppløsning i CS.... ka med battlefield? duger det med Intel 855GM? eller må det være Ati superduper? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det skule gå bra... Har en HP med delt minne. 256 mb og 64 mb på kortet.... Har stilt inn så jeg har 224 mb på pc'n og 32 mb på kortet. Med dette har jeg spilt BF 1942, Medal of Honor, DF-Black Hawk Down, RTCW bl.a.....men selvfølgelig ikke på høyeste innstilling... :-) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 jeg klarte så hvidt bf på en geForce2 go med 32Ram, så integrert har jeg ikke tro på... CS burde gå greit Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det går. Men, du vil fort bli forbannet over at du ikke kjøpte en maskin med dedikert skjermkort. Hakking og atter hakking... Lenke til kommentar
thomas82 Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Okai, godt å vite at d går an å spele med delt skjermkort... Får vel spekulere litt te.. kanskje d blir litt billigare med dedikert skjermkort snart? Ser forresten at multicom har et bra tilbud på en Green C1400 med ati9000, centrino,osv.. til 13.000... men har hørt at vifta e litt for bråkete.. jeu jeu.. takk for all input =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå