akelbo Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Samarbeidet med Tencent brøt sammen. Amazons Ringenes Herre-MMO kansellert Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Tencent er Kinas svar på EA, så overrasker meg ikke. Lenke til kommentar
Dumdomdam Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Selvom jeg ikke hadde spilt dette spillet selv så er det synd og se at slik skjer. Lenke til kommentar
Owlman Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 4 hours ago, The Zipe said: kanskje like greit. Enig med den. Tencent og MMO høres ikke ut som den beste kombinasjonen. Ser for meg et cash-shop helvette uten like Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 2 hours ago, Owlman said: Enig med den. Tencent og MMO høres ikke ut som den beste kombinasjonen. Ser for meg et cash-shop helvette uten like Vet ikke hvordan TES online er det er jo et Tencent MMO. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Gunfreak skrev (21 minutter siden): Vet ikke hvordan TES online er det er jo et Tencent MMO. Tencent har ingenting med ESO å gjøre, kun Zenimax. Nå har Amazon et dårlig rykte i å lage spill. 1 Lenke til kommentar
Saint Anger Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 (endret) Hvis Amazon hadde en avtale med Leyou Technologies, må ikke da Tencent følge avtalen med Amazon da de kjøpte Leyou Technologies? Endret 19. april 2021 av Saint Anger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå