Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Podence først og fremst da Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 3 minutes ago, blured said: Litt haltende engelsk. Men Bruno 😍 Edit: Hele Podence innlegg, som Bruno svarer på er: Hadde vært morsomt om Wolves kjøper Fernandes. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (3 minutter siden): Podence først og fremst da Han er ikke i en av de 12 klubbene. Håper flere følger på nå. Raskt. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Kan vi ha et minutts stillhet for programmererne i Sports Interactive, som må få dette med i FM 2022 ... Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Det er bare "legacy fans" og de er ikke viktig for superklubbene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Ryktes at super cup lagene erknyttet til 23 år. Snodig Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Merkelig stille fra klubbene så langt. Liverpool med én oppdatering på IG i dag, en standard pre-match oppdatering. Eierne overlater det vel til manager og spillere å ta støyten. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 ChopperReid skrev (13 timer siden): Hele sjarmen med fotball er underdogen mot favoritten Eg lurer på kor mange her i tråden heier på Daviden? 99% av de som skriker om å "beskytte smålag" holder med de største, bruker penger på de største. Hyklersk. Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Vi får håpe det blir en like stor suksess som Royal League 1 Lenke til kommentar
gundog Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Slenger klubbene dette ut som et pressmiddel i håp om at UEFA skal tilby dem fast plass i Champions League? Vet ikke om det er så mye bedre. Jeg vil jo ha laget mitt i CL, men det skal være fortjent og ikke kjøpt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 knipsolini skrev (4 minutter siden): Merkelig stille fra klubbene så langt. Liverpool med én oppdatering på IG i dag, en standard pre-match oppdatering. Eierne overlater det vel til manager og spillere å ta støyten. Ansatte i klubbene må være så inni helvete forbanna nå. Tenk å være pressesjef eller ansatt i medieavdelingen i Liverpool og få dette her i fanget kvelden før match. Lite trolig at mange utenfor styrerommene har visst noe om dette i særlig tid før i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 knipsolini skrev (11 minutter siden): Merkelig stille fra klubbene så langt. Liverpool med én oppdatering på IG i dag, en standard pre-match oppdatering. Eierne overlater det vel til manager og spillere å ta støyten. Tuchel hadde pressekonferanse for en god time siden, det gikk omtrent som forventet, masse spørsmål om ESL, før pressesjefen måtte sette foten ned, som blitt etterfølgt av noen lurespørsmål som forsatt dreide seg om ESL. Forstår ikke hvordan trener og spillere skal kunne fokusere på kampen i morgen. Men for ærlig, så betyr vel ikke kampen noe heller lenger... Lenke til kommentar
aomt Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 knipsolini skrev (2 timer siden): Har ikke lest mange andre enn deg med disse meningene, så kan jo være at du ikke forstår betydningen av dette? Evt er fotball for deg å se et par storoppgjør i året, så dette er bare bra? Så eg bør mene og tenkje som alle andre? Heie sauflokken! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Visepresidenten i "Super League", mine damer og herrer: 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Sitat He said: "If I had a clear opinion I wouldn't mention it, but it's too early to judge it and there are way too many opinions out there. "I'm an employee of this club and I trust this club. My job is very clear so I'm maybe not the right person to ask. "I understand there are many emotional reactions out there but I honestly don't know enough to judge it. I don't know the details. I was not involved in this decision making and nor were my players." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Noen som har havnet i skuddlinjen. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 15 minutes ago, Snikpellik said: Visepresidenten i "Super League", mine damer og herrer: De kan jo fjerne sånne vanskelige regler nå som de har all makta. Jeg gjetter på at vi får kortere omganger slik at de får plass til mer reklame i løpet av en kamp. 4*20 min feks? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 aomt skrev (18 minutter siden): Så eg bør mene og tenkje som alle andre? Heie sauflokken! Du skal jo få lov til å mene hva enn du mener, har aldri sagt noe annet. Men det var svar til din påstand om at vi "hyler som småjenter fordi vi ikke ønsker noen forandring", og disse endringene har lite å si. Så jeg lurer fortsatt på hvorfor du mener dette, om du enten ikke helt forstår hva det går ut på, eller om du har en annen "mildere" interesse for fotball, type se storoppgjørene i CL samt EM og VM. For all del, det er interessant at du har en annen mening enn de fleste andre, men det hadde vært interessant å vite hvor du kommer fra. 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Reg2000 skrev (4 minutter siden): De kan jo fjerne sånne vanskelige regler nå som de har all makta. Jeg gjetter på at vi får kortere omganger slik at de får plass til mer reklame i løpet av en kamp. 4*20 min feks? Aaah, det aspektet har jeg ikke engang tenkt på. Klart det blir flere omganger for å få inn mer reklame. Lettkledde chearledere og stadion fylt opp av plastikksupportere. Gleder meg til å oppleve det hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå