gundik Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Så fersk som det går an å bli... hvordan justerer man busshastigheten. Bra guide på siden her, men...det praktiske er vel litt oversett. Har en PIII 600Mhz CPU, er multiplikatoren på denne låst? Hvor mye ville dere forsøkt å øke busshastigheten med boxed (original) kjøling når maskinen står i ett kjølig rom og monitor prog. til hk viser 24 gr. celsius etter 2.5 t bruk? Forslag mottas med takk! Gunnar (fersking) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 multiplikatoren er låst. BUS hastigheten blir endra ved å stille på FSB i BIOS. da klokker du Lenke til kommentar
gundik Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Takker, en overklokker er født hehe...nå kjører jeg min PIII 600@675Mhz. Lengre fikk jeg ikke lov av BIOS til å strekke meg. (150 FSB). Hva nå? Noen tips? Eller er det full stopp? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Prøv å still opp vcore et hakk og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå