slaraffen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har en venn som er på en vernet bedrift som jeg har lært litt om data. Han hadde lyst til å lage en liten side der ( kun gratisarbeid og for eget selvbilde) Han spurte meg til råds, men å lage banner er en av mine mange svake sider. Har en logo + en liten som må stå etter hverandre i banneret kan noen gi en hjelpende hånd/råd tips om det. Ville legge inn logoene her men fikk det ikke til,, noen spesiell prosedyre for det. er bare to små Gif'er Håper på litt bistand Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Kan sikkert prøve meg... Du legger ut bilder ved å skrive inn følgende: [IMG=http://urltilbilde.no/] Hvordan ser siden banneret skal være på ut? Hvor stor skal banneret være? Farger? Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 My Webpage Måtte legge det ut i full fart dette og rotet litt. Fargene på logoene må være som de er men kan vel legges på og gjøres noe penere og der har jeg problemer. siden eller tenkte jeg i lys/blå -gronn eller grå sidebar og ennå lysere hovedside. I sidene skal det inn endel bilder av blomster produkter og grove trearbeider som de lager.. Er megatakknemlig for hjelp Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg skal ike bruke bakgrunnsfargen som vist der, men det er bare Logoene som jeg gjerne vil ha plasser i et ok banner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå