Gå til innhold

Gul MPX-reklame!

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er feil løsning å stoppe reklamene hos Hardware - man angriper jo ikke problemet ved roten. Send heller en klagemail til bedriften som har reklamene, så blir det slutt på reklamer som er altfor iøyenfallende...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anders Leipsland

Har du tenkt igjennom hva du gjør nå`? masse bra web sider som lever av bannere, ikke at jeg er tilhenger av reklame, men alternative da?

Pop-ups? huff nei da "flytter" mange av oss tror jeg, ville gledelig betalt noe alla nrk lisens for å få lovforbud mot pop ups på .no domener.

[Edit] Fant en av x missplaserte labbe trykk

_

Thorsan

Endret av thorsan
Lenke til kommentar

Gult er kult! :yes: (Gult er kult)

Jeg vil heller ha reklame på HW.NO enn å måtte betale, akkurat som jeg heller vil ha reklame-TV enn å måtte betale TV-lisens.

Jeg har annet å tenke på enn å irritere meg over utseendet på reklameinnslagene.

Endret av olavr
Lenke til kommentar

Reklame er nå engang reklame mener jeg,bedriften merker selv hva som funker eller ikke.

Nå er ikke all reklame heller basert på salg basert på spesifikke reklamer men også som en merkevarebygging,og det mener jeg jo at MPX har klart her.

Men jeg må jo være enig i at det finnes mye grell reklame,(bleie,bind reklamer f.eks)

Men klarer man å stoppe dette?? neppe....

Lenke til kommentar

vet ikke om dere husker det jeg.. men for noen måneder tilbake.. når pcutsyr ikke hadde fint/ok design.. så hadde de noen reklamer som ligna forskrekkelig mye på denne reklamen.. og de var ENDA verre... etter min mening..

Lenke til kommentar
Dette her er jo bra reklame for mpx, nå vil jo alle lette etter den annonsen, kanskje noen t.o.m bestiller noe derfra..

Enig!

Anders Leipsland: Nå lærte jeg noe nytt og fint, det funka med en gang og alt.

Hvordan får jeg fjernet det? Har seff fjernet linja som jeg la til, men det blir ikke borte når jeg trykker F5 :(

Må jeg virkelig reboote for å fixe det?

EDIT: Trengte bare å starte Opera påny! :p

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar
vet ikke om dere husker det jeg.. men for noen måneder tilbake.. når pcutsyr ikke hadde fint/ok design.. så hadde de noen reklamer som ligna forskrekkelig mye på denne reklamen.. og de var ENDA verre... etter min mening..

åå ja.. den der som skiftet farge..huff, den va mye verre enn MPX sin..

Lenke til kommentar

Ja ja... må hive meg inn i diskusjonen.. er ofte inne på hw.no... og opplever MYE reklame, men jeg klager ikke, reklame er tross alt også livsgrunnlaget for hw.no uten reklame hadde vi ikke hatt hardware.no med mindre noen ville ha sponset det. Dette blir dyrt....

Så ... Lenge leve reklame.. så lenge jeg ikke opplever pop-ups reklamer på hw.no :)

Lenke til kommentar

Var jeg virkelig den eneste som likte den?

Men så er jeg litt rar da, men gult er alltid kult :thumbup:

Greit, den var diger, men den vekket oppsikt og gjorde dermed det den var laget for. Vedder en 10 på hver bruker på at hvertfall 1/4 av de som har lest denne posten har trykt på reklamen som følge.

"All pr er god pr"

(Selvom jeg av personlig erfaring synes de er sinnsykt trege)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Denne reklamen gjorde jobben sin og er langt i fra det verste jeg har sett. Reklame med lyd er helt grusomt. En stund hadde VG Color Line reklame som hadde en tåkehorn-lyd hver gang man var så uheldig å føre cursoren over banneret. Det hjallet jo gjennom bein og marg husker jeg..

Lenke til kommentar

for å si det sånn, heller hw.no med reklame enn ingen hw.no uten reklame..!

jeg er faktisk ikke så mye på forsiden at jeg legger så mye merke til reklamen. Er bare der når jeg ser etter nye artikler. Er det ingen, siger jeg raskt tilbake til forumet. Og når jeg er der, så bryr jeg meg ikke så mye om reklamen. Greit, den fra pcutstyr var helt grufull. for den kunne man ikke unngå. Men visst folk minner meg på det, ja da er den mer irriterende.

Se på vg.no er 100 X verre der en her. Eneste man ser er reklamen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...