Gå til innhold

Gul MPX-reklame!

Anbefalte innlegg

GUD for en GYSELIG reklame da! STOR gul flekk midt i nyhetslesningen min jo!

Må virkelig få gitt uttrykk for mitt HAT mot denne reklamen. Oppmerksomhetsstjeler deluxe jo! Uff! Det er å synke *lavt.*

Og ja, jeg vet det finnes værre. Vile n diskutere hvilke reklamer en liker mindre finnes det en post for det ;)

Er det ikke mulig å få byttet ut den reklamen med noe mindre ufyselig please? Den fjerner *MYE* av helhetsinntrykket til HW.no. Og da mener jeg *virkeligt* mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, la den til selv nå. Ett sted går grensen for FÆLE reklamer.

HW.no bør også kvalitetssikre linjene til nettbutikkene som leverer reklame på sidene deres og hoster dem selv. Satt og ventet i flere minutter og ventet på at HW.no skulle laste på skolen, pga at toppbanneret som lå på www.hwb.no ikke ville laste. Det er kjipt det :(

Lenke til kommentar

jeg må være ærlig og si at jeg ikke la merke til denne reklamen før jeg leste denne posten. Jeg legger sjelden merke til reklamen, og jeg bruker ikke noe form for anti-reklame programvare...

Men det er jo dette som er poenget med reklamen da, få mest mulig oppmerksomhet.

Er et ordtak som heter "All reklame er god reklame".

Jeg hadde et eksempel på det i en butikk jeg jobbet en gang, hvor vi hadde en plakat i butikken som var i helt andre farger enn normalt. Han som var dekoratør gjorde det med vilje, og vi fikk mye mer respons på den plakaten enn de andre, selv om den så helt teit ut der den var, den så jo ut som om den kom fra en annen butikk..

Lenke til kommentar
noen må sende meg en pm med n00b.opplæring i hosts.

Den var ille

Det er veldig enkelt. Du går inn i C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\ hvor du finner en fil som heter hosts (nei den har ikke noe hale). Åpne denne i Notepad og da skjønner du fort hvordan denne funker. Legger du til linjen

127.0.0.1 advertpro.hardware.no

så vil du slippe den grusomme reklamen da alle forespørsler sendt til advertpro.hardware.no (reklameserveren til hw.no) blir henvist til 127.0.0.1 som jo er din maskin og da finner den ikke fila den leter etter :)

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar
Det er veldig enkelt. Du går inn i C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\ hvor du finner en fil som heter hosts (nei den har ikke noe hale). Åpne denne i Notepad og da skjønner du fort hvordan denne funker. Legger du til linjen

så vil du slippe den grusomme reklamen da alle forespørsler sendt til advertpro.hardware.no (reklameserveren til hw.no) blir henvist til 127.0.0.1 som jo er din maskin og da finner den ikke fila den leter etter :)

og dermed ta vekk grunnlaget for at Hardware.no kan levere en gratis tjeneste.

Hva er best: HW med reklame eller ingen HW?...

Lenke til kommentar

og dermed ta vekk grunnlaget for at Hardware.no kan levere en gratis tjeneste.

Me elsker reklame/HW.no ;)

Lenke til kommentar

Det som er best er HW med reklame som ikke ødelegger på samme måte som denne her.

Dette er en av de verste reklamen jeg har vært borte i på en norsk nettside. Den aller verste var en reklame på www.qxl.no en gang, der reklamen gikk over hele siden, og faktisk over tekst og lignende så jeg ikke så det som lå under når den gikk over det aktuelle stedet. Da sendte jeg en sint mail til QXL, og dagen etter var den fjernet.

Lenke til kommentar
Kan jo ikke være noe dårlig reklame,dere legger jo faktisk merke til den ;)

Man legger merke til det meste ,men når noe flasher imot deg på den måten er det ikke positivt lenger. Selv sender jeg ikke ikke requestene til hardware.no sin reklameserver til localhost.. Hadde det før ,men kan jo se dem.

Er jo noe bra noen ganger.. Og da er jeg innom og sjekker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...