RiZLa Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg skal ha meg ny cd brenner, siden min hp 12x 8x 32x ble solgt til en herremann for hele 1100,-.. Tenkte det var en god handel.. Var lei av den uansett.. Så skal jeg kjøpe meg ny cd brenner da og lurer på om noen har noen tips.. Blir enten plextor 40x eller yamaha 24x... Yamaha slo plextor på http://www.tomshardware.com Faktisk... Men uansett.. Noen som har noen erfaringer med noen av disse brennerne? Tips?? Hva er best...? Tenker spesielt på musikk cd'er ,kvalitet på de, siden jeg har et skikkelig hifi annlegg,... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hint: Program du skal bruke for å brenne musikken med, har også noe å si! Særlig om det er MP3 som skal brennes til Audio-CD. Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 jeg bruker for det meste nero..... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Det gjør jeg også. Og er fornøyd. Har ikke særlig ekstrem-HiFi her uansett, så... Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 ok.... Men aopen er ikke akkurat kjent for å være ørefin på musikk CD-er da men... Satse på yamaha crw 3200 tror jeg Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 har en yamaha 16x, 10x, 40x, fungerer bare på 8x,8x,1-4x. Etter min erfaring med den, så kommer jeg til å holde meg langt unna yamaha-brennere i fremtiden. (tror ikke det er store forskjellene på yamaha 24x og 16x, bortsett fra den egentlige brennehastigheten) kan ikke akkurat reklamere på brenneren heller siden butikken den kom fra har gått konurs :sad: Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Den slo plextor 24 x!!! Har masse nye funksjoner... yamaha crw 3200..!! power! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Høh...har hatt en Yamaha 16/10/40 scsi i et halvt år nå, og er storfornøyd... Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 ja der ser du... Og nå har yamaha blitt enda bedre... se på testen på http://www.tomshardware.com =) Very pleasing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå