Mathias Klingenberg Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Test av Volkswagen ID.4: Denne SUV-en kan bli den nye folkevogna Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 J-Å skrev (2 timer siden): SUV🤥 Som en stasjonsvogn, bare litt kortere og høyere.. En nabo har hatt en ID.4 i oppkjørselen et par dager nå. Burde være mulig å få tatt en nærmere titt på den, pandemi eller ikke pandemi.. 1 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Ser han Murno fyren legger ut videoer om Id4.Hysterisk morsomt. Han er den eneste jeg har sett som ikke har klart å finne gps navigasjon i denne. 2 Lenke til kommentar
esfets Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Hvis man ikke får til skjerm og software kan man likegjerne holde seg til 90 talls trykkknapper og en enkel radio. Dernest en skikkelig holder for å montere ipaden på dashbordet, med en jack-plug til høyttalerne. Tenk så mye tid og penger de kunne spart på å lage bilen, og så mye frustrasjon de kunne spart kundene. 4 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Trestein skrev (1 time siden): Ser han Murno fyren legger ut videoer om Id4.Hysterisk morsomt. Han er den eneste jeg har sett som ikke har klart å finne gps navigasjon i denne. Hvorfor snakke om Munroe(?), kan du ikke heller snakke om denne artikkelen? De hadde mye å si om navigasjonsløsningen.. 1 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Kahuna skrev (9 timer siden): Hvorfor snakke om Munroe(?), kan du ikke heller snakke om denne artikkelen? De hadde mye å si om navigasjonsløsningen.. Så teslabjørns video av systemet. Det ser ut til å fungere. Man kan til og med legge inn waypoints. Har kjørt mange ulike biler jeg har leid på flyplasser. Dette ser ikke spesielt komplisert ut. Mye være å hente en leiebil i Spania eller Polen når man ikke forstår en dritt av hva som står før man klarer å endre språk. 1 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Trestein skrev (2 minutter siden): Så teslabjørns video av systemet. Det ser ut til å fungere. Man kan til og med legge inn waypoints. Har kjørt mange ulike biler jeg har leid på flyplasser. Dette ser ikke spesielt komplisert ut. Mye være å hente en leiebil i Spania eller Polen når man ikke forstår en dritt av hva som står før man klarer å endre språk. Har du lest *denne* artikkelen? 2 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Kahuna skrev (9 timer siden): Har du lest *denne* artikkelen? Ja. Lenke til kommentar
AJ830V5V Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 J-Å skrev (På 17.4.2021 den 9.30): SUV🤥 Aka stasjonsvogn på stylter. Det ser ut som den oppfyller dette. 1 Lenke til kommentar
J-Å Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 1 minute ago, AJ830V5V said: Aka stasjonsvogn på stylter. Det ser ut som den oppfyller dette. Her er det vel snakk om en stasjonsvogn oppå et batteri. 1 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 J-Å skrev (9 timer siden): Her er det vel snakk om en stasjonsvogn oppå et batteri. Er disse basert på runde lommelykt batterier eller er vw kommet litt lenger? 1 Lenke til kommentar
J-Å Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 (endret) 1 hour ago, Trestein said: Er disse basert på runde lommelykt batterier eller er vw kommet litt lenger? Det er flate "pouch" celler. Om det betyr at de er kommet lenger enn Tesla er det vel delte meninger om (min mormor sin lommelykt hadde flate batterier). Endret 18. april 2021 av J-Å 4 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 J-Å skrev (11 timer siden): Det er flate "pouch" celler. Om det betyr at de er kommet lenger enn Tesla er det vel delte meninger om (min mormor sin lommelykt hadde flate batterier). Det blir vel som tønner vs kontainer Lenke til kommentar
AJ830V5V Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 J-Å skrev (4 timer siden): Her er det vel snakk om en stasjonsvogn oppå et batteri. Det viktigste for å bli klassifisert som SUV er vel at den er håpløs på veien, og ubrukelig i terrenget. Ser ikke hva batteriet gjør fra eller til. Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 AJ830V5V skrev (10 timer siden): Det viktigste for å bli klassifisert som SUV er vel at den er håpløs på veien, og ubrukelig i terrenget. Ser ikke hva batteriet gjør fra eller til. Hensikten er vel ikke å kjøre i terrenget. Stor plass samt mulighet for å kjøre på dårlige grusveier med høy bakkeklaring og lang fjæringsvei er vel normen. Normalt er det ikke lov å kjøre i terrenget i Norge Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Jepp. Som når vi kjører til hytta på tele-ødelagte enfelts veier oppover fjellene. Alle bilene mine har skrapt nedi til tider. 1 Lenke til kommentar
TheThomas Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 I used the PUMP app to get an idea how the ID.4 performes in reality. https://pumpapp.co Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Ville holdt meg unna Mercedes EQC "SUV" da som har samme bakkeklaring som 3-serie coupe og Tesla Model S. Model S får faktisk høyere bakkeklaring med høyeste luftfjæringsinstilling i både høy og ekstra høy. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå