ClarkGable Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 (endret) Jeg fylte ut søknad om sykepenger, å oppførte at jeg ikke hadde hatt inntekt i perioden jeg søker sykepenger, ytelser fra nav skal ikke oppføres. Etter jeg sendte den, så jeg at jeg hadde fått tilbake betalt skatt innbetalt et døgn i forveien. Undrer på om jeg skal føre opp tilbakebetaling av skatt som inntekt her? Denne søknaden er da innlevert elektronisk, inne på Nav sin side. Endret 16. april 2021 av ClarkGable Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 ClarkGable skrev (50 minutter siden): Undrer på om jeg skal føre opp tilbakebetaling av skatt som inntekt her? For mye betalt skatt er ikke inntekt. 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. april 2021 Forfatter Del Skrevet 16. april 2021 Takk for svar. Jeg kontakter Nav på mandag, for sikkerhet skyld. Hvis det viser seg at noe er feil utfylt, betyr det forlengelse av søknadsprossesen. Men det er nok ikke den type inntektskilde de er interessert i å vite om, da den ikke peker i mot et eventuelt utført arbeide fra min side, i perioden jeg har vært sykemeldt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå