Dusthead Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 (endret) Anarchy Online er det mest oversette og ignorerte spillet i nyere tid. Det er et mesterverk uten sidestykke i mmorpg-historien. Mulighetene, aktivitetene og samfunnet er umulig og beskrive med ord og bare MÅ oppleves av alle som har tålmodighet nok til å lære seg det. Du kan begynne i dag og om flere år vil du fortsatt oppdage og lære nye ting hele tiden. Ikke gi opp, men spør om hjelp! Det at norske spilljournalister ignorerer det faktum at det fortsatt er mye aktivitet, og det at utviklerne nylig har lagt til nytt innhold som er utfordrende og lønnsomt. feks. For de som ikke vet, har de nå lagt til to nye max level raids basert på gamle Subway og Temple of the Four Winds. De gamle lowbie MUDsa er selvfølgelig fortsatt tilgjengelige og like artige som for snart 20 år siden. Det er faktisk overraskende mye aktivitet i de eldre RK dungeonsa som, Subway, Totw og Biomare aka. Foreman's Office. Jeg er med i en av de aller eldste og største ORGs som fortsatt har svært mye aktivitet, og det er alltid folk på som er både vennlige og ekstremt hjelpsomme. Vi raider HVER kveld med unntak av mandager, og det blir alltid fullt. Hvis noen er interessert i å oppleve noe av magien som er å finne på Rubi-Ka, men ikke helt klarer å komme inn i det på grunn av all informasjonen, vil jeg gjerne gi deg noen tips eller vise deg rundt. Welcome to Rubi-Ka Dusthead Endret 16. april 2021 av Dusthead 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Spilte det mye før, for en 17-18 år siden. Har mange uforglemmelige øyeblikk i det spillet. Timene på noob island, gå på the longest road, subway, totw og foreman`s office. En helt utrolig atmosfære i det spillet, og savner den tiden. Enig i at det har fått for lite oppmerksomhet, noe som er rart i og med at det er norske utviklere som står bak det. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Spilte det helt i starten via isdn linje. Ble en kostbar hobby. Plukket det opp senere og la ned mange timer i AO. Et spill l med fantastiske muligheter og atmosfære. Husker jeg kunne bruke timer på å justere for å få mest mulig ncu units og mods (håper jeg husket rett begrep) på karakteren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå