Lindquist93 Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Heisann. Jeg var så dum å kjøpte ferdig-pc fra Power. Den når 100 grader på Warzone etter typ 1 time. Trenger ny vifte da den som er i er nok noe av det billigste skvipet man får tak i. Jeg lurer på om noen her har peiling på noen gode vifter som passer i denne greia her: https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc/stasjonaer-pc/acer-predator-orion-3000-po3-620-stasjonaer-pc/p-1124182/ Takker for alle svar Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Det er ikke sikkert du var så dum. Du fikk et 3070 kort, og det er jo ikke så lett å få tak i om dagen. Jeg sverger til CPU-kjølere fra Noctua. Det beste du får tak i etter min mening. Noctua NH-U9S er på tilbud hos Power. Er du heldig er den på lager i din lokale butikk. Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 16. april 2021 Forfatter Del Skrevet 16. april 2021 Dassen skrev (4 minutter siden): Det er ikke sikkert du var så dum. Du fikk et 3070 kort, og det er jo ikke så lett å få tak i om dagen. Jeg sverger til CPU-kjølere fra Noctua. Det beste du får tak i etter min mening. Noctua NH-U9S er på tilbud hos Power. Er du heldig er den på lager i din lokale butikk. Heldigvis betalte jeg "bare" 12.8k for den. Dessverre ikke på lager Men tror du denne vifta passer? Synes det er vanskelig å vite mtp det lille kabinettet. Tror jeg må finne fram meterstokken når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Den bygger 12,5 cm og så vidt jeg kan se er kabinettet 17,5 cm, så det burde være plass. Men måle er lurt det. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 (endret) Noctua NH-U9S til kr 489 er en god kjøler til god pris. Vil kanskje tro der er plass til den. Kjølere som passer til LGA1151 passer også til LGA1200 socket. Endret 16. april 2021 av Svein M Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 16. april 2021 Forfatter Del Skrevet 16. april 2021 Fant dette bildet på nett og det ser ut til å være samme kjølern i tilsvarende kabinett. Er 1 på lager i Ålesund som er på andre siden av landet. Heldigvis bor brorsan der så reserverte nå så sender han Takk for hjelpen! 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Så rart at de leverer med stock kjørler, det blir jo flaskehalsen i hele oppsettet det pga CPU temp. Tipper du kommer til å få bedre preformance med en ordentlig kjøler på CPUen ja. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 PatSharpX skrev (1 minutt siden): Så rart at de leverer med stock kjørler, det blir jo flaskehalsen i hele oppsettet det pga CPU temp. Tipper du kommer til å få bedre preformance med en ordentlig kjøler på CPUen ja. Kjent problem med OEM pcer dessverre. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Just now, Pc Lynet said: Kjent problem med OEM pcer dessverre. Ja, vet, tenkte akkurat på den videoen selv faktisk. OP fikk i det minste dual channel RAM. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå