akelbo Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Capcom slapp ny trailer og avduket The Mercenaries-modus. Ny Resident Evil Village-demo lar deg teste spillet i 60 minutter Lenke til kommentar
4KTV Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Dette spillet skal kjøpes. Håper å få kjøpt via fysisk butikk 7 mai ettersom sist jeg kjøpte online så kom spillet i postkassa flere dager etter release.Å kjøpe vis Playstation Store er uaktuelt,dyrt og dessuten så vil bror låne.....og jeg vil ha muligheten til å selge den når spillet er runda. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 26 minutt brukte eg på demoen. Ser bra ut. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Sluttet å spille Resident Evil etter at levende skjelett vesener hoppet ut av graven sin i Resident Evil 6. Det får være grenser til hvor tåpelig story/ settingen skal være. Hadde antatt dette var en spillserie med semi-seriøs historie fortelling. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Allostasis skrev (12 timer siden): Sluttet å spille Resident Evil etter at levende skjelett vesener hoppet ut av graven sin i Resident Evil 6. Det får være grenser til hvor tåpelig story/ settingen skal være. Hadde antatt dette var en spillserie med semi-seriøs historie fortelling. Synd, fordi dei fikset nettopp på dette i neste innslag. RE7 er det beste spelet i serien etter mi meining. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå