akelbo Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Sony lokker med ubegrenset bildefrekvens og bedre grafikk. Days Gone har fått PC-dato og ny trailer Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Blir det som Horizon Zero Dawn PC utgave så tar det vel 6-12mnd før alle bugsa er fiksa? Lenke til kommentar
Alpred93 Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Bare klaging overalt. 6 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 (endret) Hmm .Dette spillet har gått meg kahytt forbi, Ser jo ufattelig bra ut. Hvorfor har jeg hørt så lite om dette før? (Playstation) Endret 16. april 2021 av Ghost pirate LeChuck Lenke til kommentar
Iki Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Ghost pirate LeChuck skrev (1 time siden): Hmm .Dette spillet har gått meg kahytt forbi, Ser jo ufattelig bra ut. Hvorfor har jeg hørt så lite om dette før? (Playstation) Flere bugs, dårlig ytelse osv i begynnelsen, samt at det kom ut på et tidspunkt hvor folk var lei av zombier. Lenke til kommentar
Masimo Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Men helt klart verd å spille igjennom, syns historien og alt er utrolig bra i dette spillet. Anbefales sterkt hvis du liker sånn spill 👍 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Vil PS5 få noen av disse forbedringene? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Spillet er bra det. Men var vel noe bugs i starten da det kom, som senere ble retta. Og så var det ikke helt politisk korrekt. Var vel en kontrovers med Gamespot bl.a. og deres review. En av klagene til hun som anmeldte det for gamespot tror jeg var at alle zombiene var hvite.... så.. hvis man legger listen der... ja hehe. Ikke vet jeg. Jeg har spilt noen timer, på PS5 (der det har fått en grafisk oppgradering) og synes det virker veldig bra. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Å klage på at zombiene var hvite høres ut som rasisme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå