Jorgen2002 Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 Jeg skal snart søke studie og er usikker på hva jeg skal søke. Har tenkt mye på bachelor i finans på BI. Men er usikker, jeg tenker det høres spenndene ut. Noen som har noen inspill på hva jeg burde gjøre? Om bachelor i finans er lurt eller om noe annet er lurere. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 Hei, Det er litt vanskelig å gi deg konkrete råd, om du ikke utdyper hva som eventuelt trigger med en bachelor i finans og hvilke andre retninger du vurderer. En bachelor i finans er lurt, men sammenlignet med en del andre linjer på BI så er den litt mer spisset. Det kan være lurt om du har noen tanker eller drømmer om hva du skal bruke graden til på forhånd. Lenke til kommentar
CarlEdmunds Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 (endret) En studie som går ut på å lære seg litt om økonomi og styring virker veldig interessant fordi det viser litt hvordan forretning og penger fungerer. Det kan både være lærerikt og lurt hvis man skal tjene penger selv. Jeg har selv lært litt om dette de siste årene og kan personlig si at det er veldig kult. Etter å ha lest gjennom artikler som: https://www.finanssenteret.as/hva-er-direkte-kostnader-definisjon-av-direkte-kostnader-ordliste/ så fikk jeg vite dypere hva som er viktig å tenke på dersom man skal spare eller tjene penger. Fortsett å se nærmere på utdannelsen din, men jeg kan virkelig anbefale å drive med økonomi. Det kan være en jobb og en hobby på siden. Endret 23. juni 2021 av CarlEdmunds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå