Gå til innhold

Plus500 svindlet

Anbefalte innlegg

Hei, velger spørre i forum her for hjelp. Jeg skulle logge inn på nettbanken min for å så få se at jeg har blitt trekt fra noe som heter plus500.com
Beløpet var på 2000 kroner.. så og si det jeg har på konto akkurat nå. Skjønner ikke hvordan dette kan ha skjedd, jeg kan ingenting om krypto, aksjer osv og har null interessere for det. Har prøvd å snakke med kundeservice på plus500 og de sier de skal ta det videre til deres senior staff, men etter å ha lest mange dårlige reviews om nettsiden er jeg usikker på om jeg blir å få noe svar. Har ikke fått gjort så mye mer enn å sperre alle kortene jeg eier. Jeg bor i et slags kollektiv nå med flere mennesker, er det mulig å klare å finne ut hvem som har gjort dette?? trenger pengene :(
Og hvis ikke, kan man få tilbake fra dnb?

Endret av lupiskupirupi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontakt DnB med en gang. Banken kan svare deg best, ikke et nettforum. Kan være noen har din info, derfor må du gjøre dette med en gang. Du vil ikke at noen tar opp 500k i lån i ditt navn som du må betale ned fordi du har vært uforsiktig med bank id.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar
PgUp skrev (26 minutter siden):

Kontakt DnB med en gang. Banken kan svare deg best, ikke et nettforum. Kan være noen har din info, derfor må du gjøre dette med en gang. Du vil ikke at noen tar opp 500k i lån i ditt navn som du må betale ned fordi du har vært uforsiktig med bank id.

Har kontaktet dnb, de ber meg sende inn kortreklamasjon.
Kodebrikken har jeg, også må man uansett ha passordet mitt samt kodebrikke for å gå inn på banken for å ta opp et lån..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...