ATI TwEaKer Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg kjøpte ei 80mm delta vifte her om dagen, plutselig stoppet den. Hva er feil, kan JEG reparere den eller må jeg bare hive den i eske rett tilbake til microplex? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 er vel ikke mye du faktisk akn gjøre, og ta uansett kontakt med microplex før du tenker på å åpne den, da garantien ikke gjelder da den er åpen Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Kobla du den på hovedkortet? vist ja har du nok brent vifteutgangen. Har du den på viftestyring så kan det være vifta som er gåen. gir den motstand når du prøver å snurre den rundt for hånd? lagrene kan være gåen, selv om det er usansynelig... Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Du kan også ha satt ned spenninga for lavt ned, slik at den ikke vil starte. Hvis du har viftestyring eller kabeltriks altså. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Slike vifter toler vanligvis ganske masse før de tar kvelden, trur nok heller det er kontakten på hovedkortet. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 er vel ikke mye du faktisk akn gjøre, og ta uansett kontakt med microplex før du tenker på å åpne den, da garantien ikke gjelder da den er åpen Altså han har jo prøvd den en gang og andre gang funka den ikke.. uansett hvis det er vifta som er herpa og ikke hk så får han igjen garanti.. er bombe sikker selv om de ikke er plikta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå