avp Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Hei! Jeg tenker å male en vegg hjemme, og tenker da å fjerne alle skruer og sparkle det. Men jeg greier ikke å finne ut av hvordan jeg skal fjerne disse fra veggen, de sitter bom fast! De er av typ plastikk, og jeg har prøvd å skjære over toppen med en kniv, men fikk det ikke til (bildet med masse stygge merker). Har også forsøkt å dra på de, uten å få noe særlig resultater. Har noen noe tips om hvordan jeg kan fjerne disse ?? Takker og bukker for hjelp!! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Dette funka sist jeg skulle fjerne noen men vet ikke om det knekker om det er blastikk du har Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Du kan stikke et flatjern i skrueåpningen og brekke av kragen. Eventuelt kan du borre den opp med bormaskin eller prøve å sage av hodet med en feinsag eller lignende. 2 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 (endret) Skal du få av "kappen" tror jeg du bør bruke type multiverktøy/dremmel. Og så prøve å banke/trykke inn pluggen. Uansett sparkle over. Mangler du den type verktøy, hva med å prøve å borre den ut/i stykker? Edit: KVTL kom meg rett i forkjøpet Endret 14. april 2021 av KalleKanin Lenke til kommentar
avp Skrevet 15. april 2021 Forfatter Del Skrevet 15. april 2021 Takk for svar! Da ble det løst!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå