gundik Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Hei. I følge System monitor programvaren til mitt HK (Epox) så er nå CPU (PIII 600Mhz) temp 24 gr. celsius etter ca. 2 timers bruk. Kan dette stemme? Andre måter å sjekke dette på? Endret 6. januar 2004 av gundik Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Last ned speedfan, sjekk tempen der Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det stemmer ikke, hvis du da ikke har PCen i fryseboksen Det er dessverre ikke så unormalt at temp. målerne viser helt gal temp. Har du sjekket hvilken temp. som vises i bios? Du kan jo lese av temp. rett etter at du har startet med en kald PC, hvis den viser +5 grader, så er det jo noe galt... Det kan hende en bios oppdatering hjelper, men jeg hadde latt være hvis dette ikke er kritisk for deg. Lenke til kommentar
Star Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det kan jo stemme kan det ikke? Min p3 (933) ligger på 26-27c.. Kjører tunellkjøling med 90x papst vifter.. Sjekk med Speedfan ja.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ville ha prøvd en ekstern temp måler... den viser eksakt temp. Hva er rom tempen? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det kan jo stemme kan det ikke?Min p3 (933) ligger på 26-27c.. Kjører tunellkjøling med 90x papst vifter.. Sjekk med Speedfan ja.. Den ville jeg ha klokket litt Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det kan jo stemme kan det ikke?Min p3 (933) ligger på 26-27c.. Kjører tunellkjøling med 90x papst vifter.. Sjekk med Speedfan ja.. Den ville jeg ha klokket litt Det ville jeg også men ikke alle ligger i disse grense landene hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå