jjjjjj Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvordan går det an å få tilbake normal ring lyd etter å ha tastet en kamera lyd kode? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Preoblemet hans er egentlig at han tastet inn kamera-lyd koden til E-700. Da han fikk det til, synes han at ringelyden hans ble for lav. Dermed ville han ha lyden tilbake, men han får det ikke til... Han har også skrudd tilbake fabrikk-innstillingene, uten at det hjalp noe særlig... Endret 6. januar 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ja, han har brukt koden og stilt tilbake til 6, men det funker fortsatt ikke... Lenke til kommentar
hmm Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg har det sånn jeg også tror jeg, eller.. det er 4 volumstrinn, det nest nederste trinnet (grønt) funker ikke lenger (det kommer ingen lyd altså), klarer ikke finne ut hvorfor/stille det tilbake. Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Det samme skjedde på meg. Jeg endte med å resete hele telefonen. Jeg mista det meste på mobilen på mobilen inkludert telefonboka, unntatt ringetonene som jeg hadde lastet ned og sms-meldingene som hadde lagret seg på sim-kortet. Ringelydene ble vanlige igjen, men det var kjiipt å miste bilder og javaspill og sånt. Man kan resete telefonen ved å taste: *2767*3855# i standby modus ADVARSEL: NÅR MAN HAR TASTET KODEN SÅ STARTER TELEFONEN Å RESETE SEG MED EN GANG. Når du har tastet koden så må du vente ca. et halvt minutt og så starter telefone opp på nytt. Edit: Det er kun bildene som er tatt med kameraet som forsvinner. Endret 9. januar 2004 av 50_Øre Lenke til kommentar
hmm Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det samme skjedde på meg.Jeg endte med å resete hele telefonen. Jeg mista det meste på mobilen på mobilen inkludert telefonboka, unntatt ringetonene som jeg hadde lastet ned og sms-meldingene som hadde lagret seg på sim-kortet. Ringelydene ble vanlige igjen, men det var kjiipt å miste bilder og javaspill og sånt. Man kan resete telefonen ved å taste: *2767*3855# i standby modus ADVARSEL: NÅR MAN HAR TASTET KODEN SÅ STARTER TELEFONEN Å RESETE SEG MED EN GANG. Når du har tastet koden så må du vente ca. et halvt minutt og så starter telefone opp på nytt. Edit: Det er kun bildene som er tatt med kameraet som forsvinner. takk! nå er hvertfall min tlf som den var da jeg fikk den ) alt funker som det skal igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå