TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2023 Level Up skal ha Onlan via Komplet sin Discord server neste helg 31.mar til 2.apr. Karl og Rune nevner det bedre en meg. 🙃🙃  Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2023 Level Up sin Onlan kalender/oppdatering. Â Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2023 (endret) Level Up skal være live på Tilt den lørdag 27. mai. Frida og Rune forklarer det bedre en meg. Jeg er ikke sikker om hvem som vil streame opplegget, kanskje Lolbua gjør det, ikke vet jeg. 🙄  Endret 21. mai 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2023 Nå er vi inni en spesiell uke, og Level Up skal dekke det. Det skulle egentlig vært E3, men det blir Showcase, pressekonferanse denne uka. Rune forklarer bedre en meg, (se videoen). 😃😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2023 Forfatter Del Skrevet 25. august 2023 (endret) Level Up skal ha live podcast på Spillhuset i Bergen den onsdag 6. sep kl 18:00. Fredag den 13. okt blir det en 24 timer lang live stream, på demmes egen Twitch kanal. https://youtu.be/CC14U6YK7-c?si=KpHLCGsMCgpQbUrm&t=242    Endret 2. september 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2023 (endret) Nå er tv-aksjonen, live stream, Redd Barna er snart her. Bare noen få dager til. Level Up starter den 24 timer lange streamen kl 12:00 den 13 oktober. Endret 9. oktober 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2023 Â Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) Det blir The Game Awards om to uker. Level Up skal ha en live stream på demmes egen Twitch.tv kanal. Dem starter kl 01:30 den 8 des.  Endret 1. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2023 Der var The Game Awards startet. https://www.twitch.tv/levelupnor 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2023 Â Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar Forfatter Del Skrevet 12. februar (endret) Level Up skal feire 8 års dagen som indie med 7 dagers stream fra fredagen som kommer den 15.feb. Og starter kokken 12:00.  Endret 13. februar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mai Forfatter Del Skrevet 31. mai (endret) Nå blir det ikke E3 igjen. Level Up skal stille opp på det de neste par ukene og det blir ukes stream fra den herlige gjengen på tirsdag kl 17:00. Rune er flinkere til og forklare, se videoen. 😃😃  Endret 31. mai av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni Forfatter Del Skrevet 3. juni Her er info om ikke E3 2024 av Level Up sine planer. 🤗🤗  Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober Forfatter Del Skrevet 11. oktober (endret) Level Up skal ha live show på Tilt neste uke torstag 17 okt ca. kl 19:00.  Frykt ikke, hvis du ikke kan eller ikke får med deg den. Så det vil bli to andre muligheter på Tilt. Første er 17. okt og neste er 14. nov. Blir i samme tidspunkt. Også blir det Podcast nr 500 Live på Tilt på 7. des.  Endret 17. oktober av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå