TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 (endret) Edit: Jeg lager en ny tråd av Norges indie redaksjon - Level Up Norge en versjon-2. Men denne gangen vil jeg ikke lengre oppdatere første posten som før pga den hersens "endre" knappen som jeg overhode ikke liker at den forsvinner etter noen par måneder. 😒 Norges indie redaksjon Level Up Norge Demmes største høydepunkter Dere kan følge denne herlige gjengen her: YouTube Facebook Patreon Soundcloud Discord Twitch Level Up startet opprinnelig på VG sinn TV-kanal VGTV i perioden 2011-2015. Endre Vellene og Carl Thomas Aarum deltok i første sesongen (høsten 2011). Andre sesongen (våren 2012), var det Rune Fjeld Olsen og Carl Thomas Aarum styrte skuta i lag. Dem holdt til ut i lag frem til tredje sesongen (høsten 2012), da styrte Rune Fjeld Olsen og Karl-Martin Hogsnes Level Up skuta der etter, og dem har nå holdt ut i lag til dag i dag. Level Up sa opp VG-tiden etter den niende sesongen (høsten 2015) pga nedbemanning. Da var fremtiden til Level Up nesten i grus, men heldigvis klarte de å komme på beinene igjen, og lever nå på YouTube. Kanalen finansieres av seerbidrag gjennom en Patreon-side. I mellomtiden av dette ble det også leget en en dokumentar av Level Up i mai 2016 Sesong 5 laget dem en podcast med nevnet Level Up podcast og ble omdøpt i senere tid til Level Upcast. Den endelige navnet på podcasten ble til Level Backup. I sesong 6 ble noen av episodene opplastet til demmes egen YouTube-kanal. 🌟🌟🌟 Linken til den gode gamle Level Up når de holdt til i VGTV tiden er her: https://www.vgtv.no/kategori/147/levelup Endret 14. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2021 (endret) Level Up har planer om å stille opp på E3 i år. Det går hel digital. Xbox konferansen (Xbox + Bethesda (E3 games Showcase) begynner 13. Juni kl 19:00 norsk tid. 1,5 timer lang. Level Up sier selv at de begynner å starte streame før 10. Juni, Summer game fest Kick Of, også kjent som Elder Ring Kick Of, Kl 20:00 Endret 1. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Likte det bra før, for da greidde de å redigere det ned til en god episode på 30-60 minutt/uke. Det de produserer nå er alt for tidkrevende og kjedelig å se på. Da er det bedre å heller bruke den tiden på å spille. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2021 PosteMonopolet skrev (10 timer siden): Likte det bra før, for da greidde de å redigere det ned til en god episode på 30-60 minutt/uke. Det de produserer nå er alt for tidkrevende og kjedelig å se på. Da er det bedre å heller bruke den tiden på å spille. Sikkert mulig, men er uenig om dem er kjedelig i dag i dag. Er stor fan av Level Up Norge. 😍😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2021 (endret) Oppdatering på min tidligere post: Fikk vite i dag når tid Level Up skal begynne å streame E3. 😊 Endret 1. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Moro å fortsatt følge med på LevelUp. Hvordan de klarte å komme seg på beina etter at VG ikke ville støtte de lenger er imponerende og inspirerende. Stolt backer på Patreon og lytter av podkasten 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2021 Jah, ikke sant, @Stimann. Jeg er også en stolt backer på Patreon. 😊😊 Er drit spent på duellen de planlegger. 😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2021 Ny oppdatering på Level Up sin plan om E3. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2021 (endret) Level Up legger ut duellen hver onsdag nå fremover. Mener det skulle være 7 episoder. 😃 Endret 15. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2021 (endret) 3. November fyller Level Up Norge 10 års jubileum, helt siden dem startet på VGTV. Dem har også et show i morn 13. okt på Eldorado 19:00 starter halloween showet. Rune kan forklare det bedre en det jeg kan. 😀 Endret 12. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2021 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2021 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2021 (endret) Hvis det er andre store høydepunkter som jeg har mistet eller har glemt. Så del dem gjerne. 😊😊 Endret 22. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2021 Forfatter Del Skrevet 4. november 2021 (endret) Endret 4. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2021 Forfatter Del Skrevet 7. november 2021 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2021 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2022 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2022 I morgen fyller Level Up 6 år som indie. De startet å streame 15:00 i morgen på Twitch. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 15. februar 2022 Del Skrevet 15. februar 2022 Har dere lagd en film hvor dere forklarer hva som vil endre seg etter oppkjøpet/sammenslåingen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) Sjørøver skrev (På 15.2.2022 den 19.42): Har dere lagd en film hvor dere forklarer hva som vil endre seg etter oppkjøpet/sammenslåingen? Jeg vet ingen ting om det. 🤔 Forresten, jeg er ikke en av den gjengen en gang. 🙄 Jeg er bare en fan som ønsker å dele. ☺️ Endret 22. februar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå