SuperMorten Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Når jeg starter opp hver dag, får jeg beskjed om at det er noe feil grunnet overklokking. Men jeg overklokker jo ikke! Når jeg skrur den av og på igjen spør den om jeg vil sette bios innstillinger til default eller endre dem selv. Hva i huleste kan være galt? Er det noe triks i bios jeg kan gjøre? Plz hjelp meg.. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hva står det? Du kan iallefall prøve å resette biosen i første omgang. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 det er ikke over-heating da? Da må du skaffe mer/bedre kjøling.. Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Har prøvd å resette bios for en tid tilbake, men det hjalp lite. Tror heller ikke det er overheating, for når jeg starter opp andre gang fungerer alt som det skal. BAre litt irriterende å skru av og på... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Prøv å flash biosen til en nyere versjon. Endret 6. januar 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) men kommer du inn i bios og kan justere dette selv da.. hva står mhz på din cpu(bios) og hva står den på system inne i win xp ! se til at den virkelig går på 2800mhz og at fsb er rett.. Endret 6. januar 2004 av Traxco Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Den står til 2.8 i både bios og xp... Nyere bios hørtes ikke så dumt ut, kanskje jeg skal prøve det Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Prøvde å oppdatere bios vha asus update, men får beskjed om at det er det er for mye trafikk. Kan det stemme, eller er det bare noe galt hos meg? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har (hadde) samme problem med et P4P800 Dlx. Ingen OC. Hjalp av en eller annen grunn å sette slakkere timings på minnet. Men ny bios gjør at feilen sjelden oppstår. Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Dvs at minnet mitt er for dårlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå