enden Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 postgrense vil kunne føre til spam. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Men klart det hadde hvert spennende! Kunne fks hatt en 500 eller 1000 post minimums grense for å kunne lese "jobb" delen av forumet? Stemmer for 500 Jeg synes det høres ut som en god ide, men synes dog at dette bør være relativt strengt. Kryss f.eks. av på "Jeg kunne tenke meg en datarelatert jobb", og få tilgang til "Stillingsannonser"-delen? Flesteparten her på forumet har vel en jobb fra før, eller så trenger rett og slett ikke noen det (14-åringer o.s.v. er vel ikke sett på som arbeidstakere rent enda). Hjelp "arbeidsledige" Norge --alexio Endret 6. januar 2004 av alexio Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har vi en statistikk som sier noe om aldersfordelingen og skole/yrkesfordelingen her? Dette kunne vært greie tall å ha for å se nytteverdien av en sånn kategori Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det blir ikke satt en grense for poster for å kunne leses noe som helst. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er også for dette. Og da mener jeg også at HW.no bør ta seg betalt for det Det er virkeligt nyttig for oss som har lyst på en jobb innen IT og de som søker folk får et marked som er perfekt for det. Noen postgrense er naturligvis bare tull Hvis en som ikke kan særligt mye om IT titter innom her og ser annonsen samt søker på den vil det lyse klart gjennom på jobbintervjuer og den slags. Den som er verdt jobben vil nok få den Men av en eller annen grunn er det noe i bakhodet mitt som advarer meg mot akkurat dette. Vet ikke hva det er tho. Så jeg tror jeg heller sier at jeg er ubestemt angående saken og ser hva andre poster. Det jeg sa om postgrense står jeg uansett for Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har vi en statistikk som sier noe om aldersfordelingen og skole/yrkesfordelingen her? Dette kunne vært greie tall å ha for å se nytteverdien av en sånn kategori Burde ikke være vanskelig for en web admin å få til. Men syns dette må vurderes nøye, slik at det ikke blir noen glipp. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Var på siden og tok en titt.. er ikke direkte imponert. De sier at de har verdens beste komponenter osv., men oppgir ikke merket ved RAM f.eks. pluss at det er særdeles begrenset hva man kan velge mellom. F.eks. er bedrifts pc'en ikke oppgitt med noen merker. Er tross alt litt forskjell om RAM er Corsair eller unnamed f.eks. Ellers så finner de helt sikkert kompetente folk her på hw.no og slipper at gamle mor som kan lage et Word dokument søker. Her er et eksempel på en genial annonse: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=184535 Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Oki - vi stopper diskusjonen om en slik kategori i denne tråden. Ta gjerne opp dette i en egen tråd, men ikke i denne tråden. Innlegg som kommer 5 minutter etter dette innlegget vil bli slettet fra tråden. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Oki - vi stopper diskusjonen om en slik kategori i denne tråden. Ta gjerne opp dette i en egen tråd, men ikke i denne tråden. Innlegg som kommer 5 minutter etter dette innlegget vil bli slettet fra tråden. Kan vi maile Martin Lexow Wirak om dette da, hvis du ikke er interessert i å snakke om det? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg hadde LETT tatt den jobben hvis jeg hadde bodd i Oslo! Kult at du la ut annonsen, Yummy! Håper noen her får den. Ps: Gi en lyd den som får den. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 her har man sannsynligvis brorparten av norges datakyndige i medlems massene Det var kanskje en hård påstand Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Veldig interesant tema, ser gjerne at noen oppretter en egen tråd ( som nevnt ) for videre diskusjon. Startet ny diskusjon som yummy sa vi skulle: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=190203 Endret 7. januar 2004 av Samcki Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Off-topic innlegg i denne tråden er slettet, slik jeg sa. Fortsett diskusjonen ang. stillingsannonse-kategori i tråden som ble opprettet for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå