Arve28 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Finnes det noe ferdige mål i Photoshop som støtter CD og DVD cover slik at man kan lage disse der? Eller er det andre programmer som er å anbefalle. Her er noen eksempler på bra bryllupscover: http://dontquotemeonthat.com/Wedding_DVDs/DVDs.htm Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det er jo bare å lage et nytt dokument med de rette målene da. Og så markerer du bare med guides hvor ryggen på coveret er o.l. og eventuelt noen små streker 'utenfor' selve coveret som du kan brette og klippe etter. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 OKI. Markerer med guides? Kan du forklare det litt mer hvordan jeg gjør dette. Dette er noe jeg ikke har vært borti tror jeg:) Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Guides drar du ut fra linjalen på PS dokumentet... Drar du fra øverste venstre hjørne kan du stille slik at den måler fra hvor du slipper denne... Dårlig forklart, men du finner ut av det om du prøver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå