BearThor Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Noen som kan huske navnet på en gammel energidrikk ca rundt da battery kom på markedet i norge? Jeg mener å huske flasken var blå og rund, med rugler/nupper. lurte litt på om den fortsatt var mulig å oppdrive. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Jupp, den finnes ennå. Men må importere selv. (Smaker forresten ikke spesielt godt). Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 13. april 2021 Forfatter Del Skrevet 13. april 2021 (endret) Herremin det var kjapt! Og ja det er akkurat den! Tusen takk! Jeg husker jeg drakk den da jeg var liten og fikk plutselig smaken i munnen. Så nå MÅ jeg bare smake igjen.. Blir sikkert skuffa, men men Endret 13. april 2021 av BearThor La til noe Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Når man snakker om gamle energidrikker.... Drakk denne som ungdom på slutten av 90-tallet. Står "since 1995" på boksen, hehe..... Gikk nesten bakoversveis når jeg så denne igjen helt tilfeldig på en fjelltopp av alle plasser mellom Frankrike og Spania. Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 13. april 2021 Forfatter Del Skrevet 13. april 2021 Kris85 skrev (Akkurat nå): Når man snakker om gamle energidrikker.... Drakk denne som ungdom på slutten av 90-tallet. Står "since 1995" på boksen, hehe..... Gikk nesten bakoversveis når jeg så denne igjen helt tilfeldig på en fjelltopp av alle plasser mellom Frankrike og Spania. Den der husker jeg også! Men husker ikke smaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå