akelbo Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Se nordmannens elleville «clutch». David sovnet midt i CS:GO-kamp – våknet og vant runden 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Søvn hjelper det. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Zedarius skrev (54 minutter siden): Det lukter fake. Enig der. Han skvatt ikke til akkurat når han våkna. Men morsomt klipp da 😅 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Daavern Skrevet 13. april 2021 Populært innlegg Del Skrevet 13. april 2021 Dette kan bekreftes av alle jeg var med den kvelden, at de 18 enhetene jeg hadde drukket var på vei til å fungere. 13 Lenke til kommentar
TwistyRMH Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Er noe ugler i mosen her, er nok laget til for å få oppmerksomhet på sosiale medier. 1 Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 (endret) Daavern skrev (42 minutter siden): Dette kan bekreftes av alle jeg var med den kvelden, at de 18 enhetene jeg hadde drukket var på vei til å fungere. Meget tvilsomt. Ved 18 enheter har du ikke den movementen og aimen. Mvh en som spiller csgo (edru og påvirket) og som har tolleranse. Og hvem bare våkner sånn uten videre og går rett i walk? At Gamer hyver seg på dette er helt latterlig- Endret 13. april 2021 av oddeh 4 Lenke til kommentar
TA5TEY Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Wym bro, så du aimen på de første skudda? 😂 Lenke til kommentar
Ridens Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Våknet nok fordi navnet hans ble sagt. Du kan jo bare ta en titt på streamen klippet er ifra, isteden for å framstå som en gretten bedreviter som ikke trur på noe han ser? Matchen endte ikke så bra da, de tapte vel 16-4 elns. 5 Lenke til kommentar
sleden Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Dummeste jeg har sett, og å clutche en kill er vel ikke så imponerende? Dette gjør folk hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Gjerdingen Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Jeg kan bekrefte at dette klippet ikke er fake. Dette er 100% ekte. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 1 hour ago, Ridens said: Våknet nok fordi navnet hans ble sagt. Du kan jo bare ta en titt på streamen klippet er ifra, isteden for å framstå som en gretten bedreviter som ikke trur på noe han ser? Matchen endte ikke så bra da, de tapte vel 16-4 elns. Beklager at jeg ikke er lettlurt? Lenke til kommentar
Christer S Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Herregud folk er salty her ass xD 6 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Kommer det noen inntekter ut av det klippet der? Lenke til kommentar
Daavern Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Jeg har hele streamen, så bevis finnes Streamen varte riktig nok i maks en time. Dette er 100% flaks, for jeg var i sengs ca 10 min senere. Vil også bare påpeke at dette klippet kun er for fun, så det at gamer hyver seg over er vel ikke rart dersom dette faktisk er komisk i manges øyne. 5 Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Ridens skrev (7 timer siden): Våknet nok fordi navnet hans ble sagt. Du kan jo bare ta en titt på streamen klippet er ifra, isteden for å framstå som en gretten bedreviter som ikke trur på noe han ser? Matchen endte ikke så bra da, de tapte vel 16-4 elns. Er jeg en gretten bedreviter fordi jeg er kritisk til det jeg ser på internett? Javell. Daavern skrev (17 minutter siden): Jeg har hele streamen, så bevis finnes Streamen varte riktig nok i maks en time. Dette er 100% flaks, for jeg var i sengs ca 10 min senere. Vil også bare påpeke at dette klippet kun er for fun, så det at gamer hyver seg over er vel ikke rart dersom dette faktisk er komisk i manges øyne. Så du drakk 18 enheter alkohol på en time? Hvis ikke er det dårlig bevis. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 (endret) Helhetsinntrykket er at denne er ekte. Skjønner heller ikke poenget med å mistro Gud og hvermann, for å liksom sikre at ingen skal klare å lure en noen gang. Går faktisk helt greit å bli lurt en gang i blant. Endret 14. april 2021 av Aiven Lenke til kommentar
aapenbart Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Hvor har du det fra at han drakk 18 enheter på en time? Er du gretten fordi klippet er ekte, så nå sitter du og kjemper mot stråmenn? *Wink*Wink* 3 Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 aapenbart skrev (15 minutter siden): Hvor har du det fra at han drakk 18 enheter på en time? Er du gretten fordi klippet er ekte, så nå sitter du og kjemper mot stråmenn? *Wink*Wink* Kanskje les tråden før du kommenterer? *Wink*Wink* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå