Penetrator Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Har Sandra 2002, alt enablet. Ingen temp under hverken Cpu/bios eller Mainboard. Temp. Hk finner den. Har samme Sandra på min nye maskin. Der står det, der er også alt enablet! MBM5 viser 77grader celsius! Dette stemmer vel ikke! I Bios under Pc Health finner den kun viftefart og powersupply. Pcèn det er snakk om er en PIII 800, 256mb,133mhz. Hvem har råd? Hvem har tips? Så jeg kan slappe av, og nyte søte rips! Hmm, er de søte? Plz disregard last.. :smile: Mvh. Penetrator Lenke til kommentar
house Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 bare slapp av, du har en pentium.. brenn ikke opp dem.. (de kan kalles idiotsikre prosessorer) Housey Lenke til kommentar
Penetrator Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Trenger korrekt tempratur da denne Pcèn skal klokkes noe. Noen som kan hjelpe?? Mvh. Penetrator Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Da jeg kjøpte min p3 fikk jeg med en cd med programvare. Der var det et program der som heter usdm for winbond som kan sjekke temp på cpu. Hvis du ikke har den så kan jeg sikkert sende den til deg over mail. Den er på 1 mb eller noe og kan kun kjøres på 95/98 står det. Mail [email protected] Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Da jeg kjøpte min p3 fikk jeg med en cd med programvare. Der var det et program der som heter usdm for winbond som kan sjekke temp på cpu. Hvis du ikke har den så kan jeg sikkert sende den til deg over mail. Den er på 1 mb eller noe og kan kun kjøres på 95/98 står det. Mail [email protected] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: Penetrator skrev (2002-03-08 14:29):Trenger korrekt tempratur da denne Pcèn skal klokkes noe.Noen som kan hjelpe????Mvh.Penetrator Søk på forumet eller google på på system overvåkning eller lignende og du vil finne. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Hvilket hovedkort har du? De jeg har vært borti, Aopen og Asus, har uten unntak hatt overvåkningsprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå