nAz-guL Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg klarte å gjøre slik at kjøleribba med vifte datt av kortet mitt Derfor skal jeg kjøpe en slik kjølepasta og lim i ett. Det jeg lurer på er hva som er beste å bruke for å fjerne gammel pasta fra ribba og kanskje litt av det som sitter igjen rundt kjernen. Man bør vel være forsiktig slik at det ikke blir så mye ujevnheter i ribba og at man ikke ødelegger kjernen for godt? nAz-guL Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 søk og du vil finne... men jeg regner med at du kan bruke det samme som man bruker til å rense cpu, altså isopropanol (fins i kodensfjerner som du får kjøpt på din nærmeste bensinstasjon til 14 kr). du kan også bruke rødsprit... Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Takker for kjapt svar. Har ikke søkt noe særlig, tenkte bare jeg skulle slenge ut en topic før jeg dro på jobb, for jeg regner med at jeg har limet når jeg kommer fra jobb. Jeg får stikke innom besninstasjonen på vei hjem fra jobb da. Hvis noen har andre tips så sleng dem gjerne inn nAz-guL Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ridgea: fader altså den linken i signaturen din holdt på å gi meg hjerteattakk!!!! Også den med snømannen like før jul holdt på å drepe meg... Jeg går på hver gang.... Jækla tull.no Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 perfekt timing med det emnet skal akkuratt til å sette på vann blokk på skjermkortet mitt INNLEGG NR 300! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ridgea: fader altså den linken i signaturen din holdt på å gi meg hjerteattakk!!!! Også den med snømannen like før jul holdt på å drepe meg... Jeg går på hver gang.... Jækla tull.no hehe, den er jo ganske gammel den tull.no-greia, har bare ikke giddi å fjernet den fra signaturen, alltid like moro å få tilbakemelding på folk som blir redd og til og med sinna Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Bruk Isopropanol. Ikke finn på og bruk Whitesprit, det legger igjen et fett lag Endret 7. januar 2004 av Ahagmann2000 Lenke til kommentar
sjøgren Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det er jo bare og skrape det av med litt dopapir eller noe annet av det slaget!!!!! det har jeg gjordt.... Lenke til kommentar
Star Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bruker en litt fuktig kutips jeg, tørker forsiktig med en tørr? Fungerer som bare det.. Har fått meg TIM clean nå men merker ikke spesielt forskjell.. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 bruk en qtips og ta vekk pasten.. ikke finn på og bruke vann.. KUN isopropanol eller liknende som er ment for det. Vann må være sterilt om det skal brukes på komponenter.. men cvann skal helst unngåes Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det er jo bare og skrape det av med litt dopapir eller noe annet av det slaget!!!!! det har jeg gjordt.... Hvis du bruker papir så legger det fra seg masse fibre osv, noe som ikke er helt bra bruk q-tips. For mer info se her, les og bli vis : http://www.overklokking.no/guides/goopguide/index.html Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bruk Isopropanol.Ikke finn på og bruk rødsprit, det legger igjen et fett lag du tenker på white spirit... Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg bruker rødsprit og har ikke merket noe til noe fettlag. Lenke til kommentar
PC1640 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Rødsprit legger ikke igjen noe fettlag, men det gjør white-spirten. Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Takker for alle svar. Blir vel q-tips og isopropanol da. nAz-guL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå