Madridista1212 Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 (endret) Hei Jeg er 26 år og studerer jus på første avdeling. Jeg har slitt med angst før i livet, men det klarte å bli bedre og bedre. Nå gjennom koronaperioden har angsten kommet tilbake for fullt. Jeg har for tiden full digital undervisning. Mitt problem er at angsten kommer så å si hver gang jeg tar ordet under det digitale seminaret. Jeg forsøker ofte å ta ordet for å eksponere meg for frykten og for å øve på det. Det verste jeg vet er at stemmen blir skjelven, og at jeg blir så tungpustet at jeg ikke klarer nesten å fullføre det jeg skal si. Derfor lurer jeg på om flere sliter med samme og om noen av dere har lyst til å f.eks. holde foredrag/presentasjon på teams/zoom? Enten en presentasjon dere skal ha i jobbsammenheng eller en presentasjon på studiet, eller om noe annet. Målet er å kunne bli trygg på å ta ordet, snakke om problemene og til slutt kunne løse problemet. Endret 12. april 2021 av Battery12 1 1 Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Jeg vil send meg bare pm jeg er 30 år btw 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 23. april 2021 Forfatter Del Skrevet 23. april 2021 SailorMoon skrev (På 18.4.2021 den 4.44): Jeg vil send meg bare pm jeg er 30 år btw Har sendt! Lenke til kommentar
LillyMy75 Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Kjære deg, jeg vil ønske deg lykke til med utfordringene som du har. Du vil lære deg å leve med det og mestre angsten etterhvert. Lenke til kommentar
dolcontin Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Først blir du stressa, så kommer angsten. Så fort du finner ut hvorfor du blir stressa, så har du svare ditt der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå