gorsol Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Oppussingen av Diablo 2 ser ut til å være godt på vei. SNIKTITT: Diablo 2: Resurrected Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Har heldigvis aldri spillt Diablo 2, så derfor kan jeg glede meg til dette Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Gledes. Er vertfall over 10 år siden eg har spelt Diablo 2. Kanskje på toppen av lista over spel eg gleder meg til. Blir som eit nytt spel, etter så lang tid. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Fiks karakterenes ansikter så er det kanskje noe artig her ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Skal jeg ha hjelm på hode uansett så spiller ingen rolle hvordan ser ut... Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Baldini skrev (7 minutter siden): Skal jeg ha hjelm på hode uansett så spiller ingen rolle hvordan ser ut... Du sier det nå, men bare vent å se hvor vanskelig det blir å fokusere på spillet når Necroen har to rynker for mye. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Gleder meg! Vender stadig tilbake til dette spillet, og blir gang på gang overrasker over hvor aktivt det fremdeles er. Synes oppussingen ser nydelig ut og det virker som om gameplayet flyter veldig bra. Det viktigste for min del er at de fikser opp i bottingen og duping. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 "Forskjellen på ny og gammel versjon." Eh, nei. Hva er dere har gjort? Ser ut som gjørme. Må være lav oppløsning og FXAA dere kjører, for spillet ser langt mer detaljert ut enn det der. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 (endret) bubba477 skrev (7 timer siden): Fiks karakterenes ansikter så er det kanskje noe artig her ja. Du leter virkelig med lupe for å finne noe negativt å poste om alle nyheter som har med Blizzard å gjøre. Hvorfor det? Endret 12. april 2021 av Vegard# Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Allostasis skrev (17 timer siden): "Forskjellen på ny og gammel versjon." Eh, nei. Hva er dere har gjort? Ser ut som gjørme. Må være lav oppløsning og FXAA dere kjører, for spillet ser langt mer detaljert ut enn det der. Takk! Det var noe feil med verktøyet. Vi har fikset det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå