Godstoge Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg trenger for eksempel at i dette innlegget så skal alle "jeg" skrives med... gul farge. Hvordan får jeg til det? Veldig enkelt forklart hva problemet er, håper alle skjønner hva jeg mener. =) -Gos- Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Trur nok ikkje det lar seg gjøre automatisk, med mindre du angir kver "jeg" til å vere en spesiell klasse, og så definere color: yellow; på den klassen.... Lenke til kommentar
Godstoge Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Jojo, det må jo være en eller annen måte å få det til. Bare se på enkelte søkemotorer. Dersom du søker et eller annet, så vil det ordet være highlightet på description på sidene. Vel, tipper jeg riktig, så er ikke det css sin skyld, men det må jo være en eller annen måte. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 tja, i så fall så vil jeg også vite hvordan Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 du må sikkert bruke PHP elns. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jojo, det må jo være en eller annen måte å få det til. Bare se på enkelte søkemotorer. Dersom du søker et eller annet, så vil det ordet være highlightet på description på sidene. Vel, tipper jeg riktig, så er ikke det css sin skyld, men det må jo være en eller annen måte. Her er det gjort serverside. Altså hvis du kikker på kildekoden så ser du at forran og bak hver forekomst av ordet "jeg" er det skutt inn litt ekstra kode som sørger for riktig farge. Som dollarKdollar sier er php perfekt til dette hvis du ikke velger å gjøre det manuelt Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 med php så går det jo å bruke REPLACE se på DENNE , hvis du har støtte for php så spør i php delen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå