AndersT2 Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Noen som har fått ugyldig sporingsnummer fra Proshop før? Jeg bestilte 3 ting fra de på torsdag, rundt kl 11 mener jeg å huske. Fikk bekreftelsen fra de rett før kl 16 med sporingsnummer på de 2 mindre tingene, som jeg overraskende kunne hente utenfor Oslo midt på dagen på fredagen (Unormalt kjapt til å være dem). Den siste tingen som er ett kabinett, fikk jeg sporingsnummeret på på fredagen, men det står fortsatt som ugyldig nå i dag. Normalt så pleier man å få opp at det er registrert, men ingen vare mottatt enda. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Gi det litt tid, særlig hvis du fikk sporingsnummeret på fredag så ville jeg i det minste ventet ut dagen i dag før jeg tenkte noe mer over det. 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Ja ingen grunn til panikk. Pakken er ikke registrert enda. Den står sikkert på lager til Proshop og venter på avgang med Posten i ettermiddag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Ugyldig sporingsnummer har jeg ikke vært borti, men hvis du bestilte på torsdag er det enda tidlig nok til at det ikke nødvendigvis har blitt sendt, eller kommet langt nok til at det har blitt registrert. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 1 hour ago, AndersT2 said: Noen som har fått ugyldig sporingsnummer fra Proshop før? Jeg har opplevd å motta leveringsbekreftelse pr email fra en nettbutikk, med et sporingsnummer som Posten ikke hadde registrert noen sending på. Neste gang jeg sjekket sporingen, så var den registrert. Just relæks. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. april 2021 Forfatter Del Skrevet 12. april 2021 Kom riktig nå rett over kl 14. Aldri fått det på den måten før. De tok vel helgen før de trykket sendt tipper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå