Erling E. Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Nylig kom den noe overraskende nyheten ut om at det beryktede Half-Life 2 har blitt lansert i Ukraina. Men bildebeviser til tross, er dette egentlig ekte? Les artikkelen her Lenke til kommentar
wise Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 på bildet av coveret står det "demo-versjon" på russisk...så hvis de cdene faktisk er ekte, er det muligens bare beta-leaken som selges ulovlig... Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 enig med wise her.. var det ikke russerene som hadde ca 1 pc-spill pr data.. lukter alfa,beta versjon lang vei her. sikkert mafian som står bak dette. Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Yup, er enig her...høres veldig suspekt ut, lukter Mafia lang vei...men det var bra utført Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Alt dette mafia-pratet fikk meg til å tenke. Hva om det en gang skjer at spillindustrien blir så gigantisk og sentral, at mafiagrupper tvinge utviklere til å overlevere beta-versjoner, hvis ikke tenner de på kontorene deres. Så begynner mafiagruppene å distribuere beta-versjoner og sånn. Kremt. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Alt dette mafia-pratet fikk meg til å tenke. Hva om det en gang skjer at spillindustrien blir så gigantisk og sentral, at mafiagrupper tvinge utviklere til å overlevere beta-versjoner, hvis ikke tenner de på kontorene deres. Så begynner mafiagruppene å distribuere beta-versjoner og sånn. Kremt. Det.. Uhm.... Tviler jeg på... Tror nok det er den ulovlige betaen som de selger. Hvor i * har de fått Fullversjonen fra isåfall? Tøys og tull... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Disse Half-Life 2 greiene er det mest dustete jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg reagerte spesielt på et av skjermbildene på innsiden av coveret. Det er fra en alpha-versjon hvor de ennå ikke har lagt på teksturer på brettet (der hvor alle veggene er orange). Tviler *litt* på av Vivendi ville brukt et sånt bilde Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvis dere leter litt rundt på siden finner dere linken til en "nettbutikk" som selger disse cd-ene. Det står derimot bekreftet at dette er warez versjoner og ikke ekte. De selger også Condition Zero. Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 vist det hadde vært fullversjon, ville ikke det mest sansynlig vært dvd cover til spillet, slik som de fleste spill nå til dags Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 men det var bra utført må si meg helt uenig. jeg kan godt vedde 1% av min ære på at det ikke kommer til å være bilder bakpå coveret. iallefall ikke de samme ganmle som surrer rundt på nett. vist det hadde vært fullversjon, ville ikke det mest sansynlig vært dvd cover til spillet, slik som de fleste spill nå til dags håper da det, altså, jeg er ganske sikker på dette er bull, men når det gjelder den skikkelige utgivelsen, håper da den er på DVD, og ikke 14 cder, så langt kan dem ikke synke..... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Er nok en tulling som sitter på gata å selger beta versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg