pierce007 Skrevet 11. april 2021 Del Skrevet 11. april 2021 Avstand mellom lekter eller drager (husker ikke forskjellen)skal være rundt 125 cm har jeg lest. Har utvidet terrassen litt slik at avstand blir ca 70 cm til enden fra nåværende lekter/drager. Er det behov for å sette opp en til? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. april 2021 Del Skrevet 11. april 2021 Bygget på vår markterasse sist sommer. Mangler ca 120cm mot en lydvegg. Brukte 2"4" over hele lengden, altså 120cm ish og støttet opp på midten med korte stubber av 2"4" mot bakken. Rett på grus. Skulle helst lagt de på leka eller tilsvarende men på grunn av høyden og at resten av terasse ikke var bygget på den måten droppet jeg det. Da blir den iallefall like råtten jevnt over😅 Hadde bare en video av det men legger ved ett skjermbilde. Ser veldig skjevt ut pga bevegelse i video men er ikke det😅 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. april 2021 Del Skrevet 11. april 2021 På denne siden er en veldig grei beskrivelse av hvordan man bygger slikt. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. april 2021 Del Skrevet 11. april 2021 ilpostino skrev (1 time siden): På denne siden er en veldig grei beskrivelse av hvordan man bygger slikt. Bortsett fra at det ikke er en markterrasse. Brukte denne i fjor, med litt modifikasjoner, og det ser ut som det har overlevd snø og takras https://www.byggern.no/arkiv/tips-og-rad/hage-og-terrasse/slik-bygger-du-platting/ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. april 2021 Del Skrevet 11. april 2021 Zash skrev (10 minutter siden): Bortsett fra at det ikke er en markterrasse. Oi, er det ikke? Det trodde jeg da virkelig det var. Det er en del fellestrekk som like fult ut kan brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå