Løpende_Blink Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Ett spørsmål som jeg sliter med å finne svar på. Når jeg spiller så vil jeg gjerne ha lyden fra spillet i headsettet, men på rommet vi spiller på så bruker vi også min maskin til å spille musikk. Så jeg lurer rett å slett om det er en måte jeg kan ha gameing lyden i headsettet samtidig som jeg spiller musikk i høyttalerene. Bruker Win10 og ellers en ganske så ny maskin. Mvh Løpende_Blink Lenke til kommentar
Radford Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 (endret) Ser for meg at noen andre kanskje har et bedre råd, men med min habile "google-fu" fant jeg følgende program som ser ut til å kunne løse problemet ditt ganske greit: https://github.com/audiorouterdev/audio-router Endret 10. april 2021 av Radford Skrivefeil. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. juli 2021 Del Skrevet 1. juli 2021 Avhengig av programmet du spiller av fra, så kan du knytte opp bestemte lydkort for ulike kilder. Koble kort nr 2 til lydanlegget til rommet, deretter setter du kort nr 1 til standard i Windows, det er dette som blir valgt av spill og lignende. I musikkavspillingen så må du ha innstillingen og sette denne til lydkort 2 manuellt og overstyre Windows sin standard. Da skal du kunne ha 2 ting gående samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå