roht Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Korleis er det å ha bærbar PC på LAN? Tåler den ca 50timer i strekk med CS-speling og diverse andre spel, eller må den ha nokre pausar?(visst den må ha det, kor lenge?) Blir den fort heit? Det eg har i tankane er ein Dell Inspiron 8600, multimedia utgåva av den. Har nokon av dere der "ute" hatt den på LAN før, og korleis var det? Eller generelt sett med andre bærbare PCer... Endret 6. januar 2004 av zelluz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg brukte min bærbare på mitt eget lan en hel helg. Den stod på strøm uten batteriet i hele helgen, koblet til ekstern skjerm, tastatur og mus. En uke etter røk skjermkortet, men det var ikke på grunn av lanet. Nå bruker jeg den til cs dagen lang og det går helt fint. Den takler det. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har lan'a selv med min laptop, funker greit det. Dog varte lanet i bare et par dager, men opplevde ingen problemer Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Er ikke noe problemer med laptop på datatreff nei. Laptopen min (Dell Latitude C610) står på somregel hele døgnet, og jeg har ikke merket noen problemer i det hele tatt (untatt når det er Windows sin feil) Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Er litt slitsomt med laptop på lan hvis du bruker det integrerte tastaturet (ikke er vant til det), men ellers burde det ikke by på noen problemer om du har den tilkoblet strøm. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det skulle nok gå greit det. Tenker at du trenger pause lenge for den. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Er litt slitsomt med laptop på lan hvis du bruker det integrerte tastaturet (ikke er vant til det), men ellers burde det ikke by på noen problemer om du har den tilkoblet strøm. ...ja, anbefaler deg å ta med ekstra tastatur og mus Lenke til kommentar
Steifoo Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvordan er laptop-skjermer til å spille på generelt? Har hørt at de ikke er helt bra. For dårlig oppdatering etc. Hva med CL 50/CL 1557? Noen som har noen kommentarer om spilling på disse skjermene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hva med CL 50/CL 1557? Noen som har noen kommentarer om spilling på disse skjermene? Spiller selv en del på CL50 på skolen og slikt. Funker helt fint. Selv om CRT skjerm er bedre, så er det ikke store forskjellen. Bruker også det integrerte tastaturet. Lenke til kommentar
v0id Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Selv har min nå stått på i litt over en måned, og den lever i beste velstand fremdeles. Aldri hatt den på LAN, dog. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 For skole og sånt, er det ikke så veldig nøye, men jeg tenker om man skal på LAN. og spille turneringer. Da spiller skjermen en stor rolle.. Det er jo veldig kjekt om man slipper å drasse med seg en svær CRT skjerm da, hvis man greiser seg med laptopskjermen. (Brukes til f.eks CS) Tastatur og mus er en selvfølge at det er med eksternt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 For skole og sånt, er det ikke så veldig nøye, men jeg tenker om man skal på LAN. og spille turneringer. Da spiller skjermen en stor rolle..Det er jo veldig kjekt om man slipper å drasse med seg en svær CRT skjerm da, hvis man greiser seg med laptopskjermen. (Brukes til f.eks CS) Tastatur og mus er en selvfølge at det er med eksternt. Ekstern CRT skjerm er mye viktigere enn eksternt tastatur. LCD suger i forhold til CRT når deg kommer til spill. Tastaturet er ikke så viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå