dofferneo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg skal (kanskje) bygge en maskin for en venn, men når det kommer til grafikk kort ble jeg litt usikker. Har sett på ASUS sine 9600 kort, å XT blir kanskje litt i dyreste laget. Men så oppdaget jeg SE. Dobbelt så dyrt, men så har det jo 600MHz på kjernen. ER virkelig XT SÅ mye bedre at det er verdt de eksta 800 krone?? Maskinen vil bli brukt til startegispill som "Homeworld 2" for det meste? Ellers så skal maskinen bestå av: ASUS A7N8X deluxe,AMD 2500+, 2x 256MB pc3200 Twinmos DDR minne og 1 Seagate 80 GB S-ATA HDD og selvfølgelig CD-brenner og DVD rom fra Sony. Blir dette bra? Med en ASUS 9600SE kommer det på ca. kr 5000,- inkl. frakt Kom eventulet med forslag til endringer og/eller forbedringer. På forhånd takk... Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 SE er en veldig dårlig versjon. Gå heller for Pro hvis du ikke gidder bruje penger på xt Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 ja gå for et Pro, ikke et XT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå