-kga- Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har noen noe linker til noen sider hvor en kan se slike merkelige bilder hvor en skal si det første en tenker. Sån sykologi sak, eller er det fantasi sjekk. Har ikke peil på hva det heter så jeg får ikke søkt etter det. Har lyst til å teste fantasien min. Eller syken, eller hva en det er. Samme det, har løst til å prøve for morroskyld. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Uansett, dette er ekkelt å se på. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ammagad... Den var jo ekkel Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har noen noe linker til noen sider hvor en kan se slike merkelige bilder hvor en skal si det første en tenker. Sån sykologi sak, eller er det fantasi sjekk. Har ikke peil på hva det heter så jeg får ikke søkt etter det. Har lyst til å teste fantasien min. Eller syken, eller hva en det er. Samme det, har løst til å prøve for morroskyld. inkblots? sånne "fysjameg så syk du er da" bilder der du skal si det første som faller deg inn at du ser? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Den var wierd -razh0r- Egentlig ikke så veldig Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har noen noe linker til noen sider hvor en kan se slike merkelige bilder hvor en skal si det første en tenker. Sån sykologi sak, eller er det fantasi sjekk. Har ikke peil på hva det heter så jeg får ikke søkt etter det. Har lyst til å teste fantasien min. Eller syken, eller hva en det er. Samme det, har løst til å prøve for morroskyld. inkblots? sånne "fysjameg så syk du er da" bilder der du skal si det første som faller deg inn at du ser? Tror det var det han tenkte på ja... Her er en test, men det var kanskje ikke akkurat det du ville ha? Prøv å søk etter "Inkblot+test" elns. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvilket dyr er dette? Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg vil tro begge dele! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Tokk en slik test jeg fant. Den fortalte meg om personligheten min. Den var farlig korekt med det jeg syntes selv. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Tokk en slik test jeg fant. Den fortalte meg om personligheten min. Den var farlig korekt med det jeg syntes selv. Hvor?? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har noen noe linker til noen sider hvor en kan se slike merkelige bilder hvor en skal si det første en tenker. Sån sykologi sak, eller er det fantasi sjekk. Har ikke peil på hva det heter så jeg får ikke søkt etter det. Har lyst til å teste fantasien min. Eller syken, eller hva en det er. Samme det, har løst til å prøve for morroskyld. inkblots? sånne "fysjameg så syk du er da" bilder der du skal si det første som faller deg inn at du ser? Tror det var det han tenkte på ja... Her er en test, men det var kanskje ikke akkurat det du ville ha? Prøv å søk etter "Inkblot+test" elns. shit jeg skvatt Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har noen noe linker til noen sider hvor en kan se slike merkelige bilder hvor en skal si det første en tenker. Sån sykologi sak, eller er det fantasi sjekk. Har ikke peil på hva det heter så jeg får ikke søkt etter det. Har lyst til å teste fantasien min. Eller syken, eller hva en det er. Samme det, har løst til å prøve for morroskyld. inkblots? sånne "fysjameg så syk du er da" bilder der du skal si det første som faller deg inn at du ser? Tror det var det han tenkte på ja... Her er en test, men det var kanskje ikke akkurat det du ville ha? Prøv å søk etter "Inkblot+test" elns. shit jeg skvatt Var det en sånn skremme-greie? Visste det ikke jeg... Jeg bare søkte litt på google og kom over den greien Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Dette er vist meg! Et sted: KGA, your subconscious mind is driven most by Reserve You approach the world with reserve because unconsciously, and perhaps consciously, you like to be in control. You keep your emotions to yourself and you may seem mysterious or enigmatic to others. You're often very cautious about truly expressing yourself. Even people who have known you for some time may find it hard to get close to you. Your psyche is very deep and rich; the more you learn about it, the more you will understand who you really are. Hmm... noe av dette stemmer ikke. Jeg liker ikke å skjefe andre rundtomkring. Noe av det andre stemmer, og noe av det er noe jeg ikke kan svare på om stemmer. Noe må nok noen andre bekjente se om stemmer, store muligheter for at det stemmer da. Veldig store vil jeg tru. Testen til denne er her. En annen en: nsecurity 20 0 60 You are rather insecure. You may concentrate on your own safety. Obscurity 10 0 60 You are slightly obscure. These levels of obscurity are healthy. Sex Drive 5 0 80 Not horny at all. Your subconscious really shouldn't be. Well done. Kindness 30 0 65 You are quite kind. Normality 30 0 55 You're very normal. Bit boring really. Your subconscious mind is concerned with kindness. But be careful that people don't walk all over you. Fortunately you're least horny. Your sex drive is normal. What a relief, that wouldn't have been a pretty combination. Stemtejo litt her også da vil jeg tro. Var en del mindre sp. på denne testen. Også var det denne testen De hadde jo noen likheter da. EDIT: Må bare si det en gang til. Så hvidt jeg hveit har jeg ingen trang til å ha kontrollen over andre. Bare spørr noen som kjenner meg. I gruppe arbeid og slikt er jeg altid slik at jeg nesten må få en oppgave av de andre i hva jeg skal gjøre, aldri gitt noen oppgaver til andre. Jeg er også ganske dårlig til å ta intiativ til egene også uten å bli gitt noen. Lit dumt egentlig. Endret 6. januar 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ammagad... Den var jo ekkel Hva var ekkelt med den? Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ammagad... Den var jo ekkel Hva var ekkelt med den? Muligens det faktum at den fæle Jackson-mannen dukket opp! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ammagad... Den var jo ekkel Hva var ekkelt med den? Muligens det faktum at den fæle Jackson-mannen dukket opp! Jeg tror det var noe jeg ikke så...? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Nimzo, your subconscious mind is driven most by Reserve You approach the world with reserve because unconsciously, and perhaps consciously, you like to be in control. You keep your emotions to yourself and you may seem mysterious or enigmatic to others. You're often very cautious about truly expressing yourself. Even people who have known you for some time may find it hard to get close to you. Your psyche is very deep and rich; the more you learn about it, the more you will understand who you really are. And that's just some of what we know about you from your inkblot test results. Find out more about what drives your subconscious and how it affects you and your happiness in your personalized 25-page inkblot test report. It's ready right now! FOR NOE JÆVLA BULLSHIT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå