MikkiB Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 Hei. Jeg har en Qubo Power Mag Smart B+ sykkelrulle og har brukt den flittig i ca 6 mnd. Koblet til både app og etter hvert Zwift. Alt ok inntil for et par måneder siden. Den senere tid så gir den fra seg noe mer lyd, og det virker som at den er tyngre å tråkke generelt. Dette har intet med skifte av motstand å gjøre. Det handler bare om at det er tyngre å tråkke samme Watt som tidligere (og nei, jeg er ikke i dårligere form hehe). Leter i manualen etter problemfiks eller vedlikeholdsmulighet e.l. Men finner ingenting. Finner ikke noe å ‘smøre’ heller. Er nesten som å tråkke i sanda... Har ligget i vinter på cruise i 120-140 Watt, mens nå kommer jeg ikke over 100 uten å puste skikkelig (puls typ 150-160). Noe er ikke som det skal være. Noen tips der ute? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Den er levert med dårlige lagere. Lenke til kommentar
MikkiB Skrevet 10. april 2021 Forfatter Del Skrevet 10. april 2021 Ok, er dette noe jeg kan gjøre noe med? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 (endret) Tja, er det fremdeles mulig å få det utbedret på garanti eller reklamere på den? Hvis ikke kan du sikkert bytte de dårlige lagrene. Endret 10. april 2021 av mobile999 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå