FenrisC0de Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hei, jeg skulle gjerne ha laget et forum, og da kan jeg jo bruke invision power boards, men da må jeg ha et webdomene som støtter diverse saker og ting, og jeg lurte på om det er mulig og få det gratis? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Forum krever MySQL (i hvert fall et forum med noenlunde respekt for seg selv ). Og du er heldig hvis du finner en gratis host som har det. Du kan alltids få deg en 3.parts MySQL på www.freesql.org, men det fungerer ikke helt optimalt med tanke på fart og slikt. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 hmmm, får ikke helt til den freesql.org greia.. kommer opp følgende feilmld når jeg prøver og registrere.. Warning: Can't connect to MySQL server on 'herzegbol' (113) in /usr/local/apache/htdocs/processadd.php on line 73 Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to MySQL server on 'herzegbol' (113) in /usr/local/apache/htdocs/processadd.php on line 73 can't connect to database Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hehe, ser ut til at den har litt problemer. Prøv igjen om en time. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 okay, da kan jeg skaffe meg invision power board software igjen da Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Gratis forum her. hmm, ser ganske bra ut det der, er det noen andre som anbefaler det samme? Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Dårlig bruk av emnefelt (les retningslinjene for mer info). Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg