Janak Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 Hei. Trenger en ny switch da den andre har tatt kvelden. Grunnet plassmangel må den kunne monteres flatt mot veggen. Fester for dette må gjerne følge med. Ønsker 16 porter, gigabit ikke PoE. Noen tips til hva en bør kjøpe? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 en Zyxel GS-1100-16 kanskje? Finnes også i 24-ports GS-1100-24 og GS-1100-24E. Lenke til kommentar
Janak Skrevet 9. april 2021 Forfatter Del Skrevet 9. april 2021 Spesifikasjonsmessig ser de grei ut, men det ser ut av bildene ut som de er laget for å stå «flatt». Jeg vil helst ha en som jeg kan montere på vegg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 Alt som kommer med rack-ører festes ihvertfall lett på vegg. To L-vinkler på veggen, og switchen henges lett på. Sikres med bolt med mutter, event. strips. Ikke veldig høy WAF-faktor, om det er noe du bryr deg om 🙂 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 1 hour ago, Janak said: Spesifikasjonsmessig ser de grei ut, men det ser ut av bildene ut som de er laget for å stå «flatt». Jeg vil helst ha en som jeg kan montere på vegg. Det er "skruehull fester" på undersiden, ihvertfall på den GS-1900-24 jeg har på veggen. Lenke til kommentar
Janak Skrevet 10. april 2021 Forfatter Del Skrevet 10. april 2021 Takker for tilbakemeldingen, da ble det en slik. 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå