Knut25 Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Lasta ned win xp corporated eller no... skal visst være siste versjon.... Filen var på 504MB men nå sitter jeg med en stor fil å får ikke pakket den ut... Det er en .exe fil men når jeg åpner den så popper det opp et dos vindu å det lukker seg like fort. Når jeg prøver å starte det i fra dos så står det at jeg ikke har nok minne!!!! Jeg har 512Mb minne Håper på hjelp snarest På forhånd takk...... Knut Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Jeg har samma fila... den heter winxp.iso.exe og er ei iso fil... den er bare renama.... brenn den som iso så skall alt funke flott... Lenke til kommentar
casper Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Hei.... iso fila åpner du med et progg som heter winimage. da kan du se inhholdet og evt. extracte... og starte fra dos eller brenne boot-cd.... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Quote: On 2001-10-24 18:57, Dipso skrev:Jeg har samma fila... den heter winxp.iso.exe og er ei iso fil... den er bare renama.... brenn den som iso så skall alt funke flott... For å "rename" fila, må du ha skrudd av "Hide extension for known file types" under Folder Options i Control Panel. Fjern deretter .exe og fila heter winxp.iso. Brenn med ISOBuster, tror oxo CDRWIN funker(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå