AndersT2 Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Får inn vannkjøling fra EK neste uke, 2stk 360 radiatorer og 2 blokker. Hva er anbefalt hastighet å kjøre pumpa på? Målet er å få ting stille, og ikke ekstrem overklokking. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Ca 2500 har funket bra for meg, maks er vel rundt 5k mener jeg. Liten eller ingen forskjell i ytelse om man har lav eller maks pumpefart. Hva trenger du forresten 2 stykk 360 til? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 kremt skrev (6 minutter siden): Ca 2500 har funket bra for meg, maks er vel rundt 5k mener jeg. Liten eller ingen forskjell i ytelse om man har lav eller maks pumpefart. Hva trenger du forresten 2 stykk 360 til? Med 2 stk 360 kan han ha veldig lav hastighet på viftene. Har man plass, så hvorfor ikke😊 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. april 2021 Forfatter Del Skrevet 9. april 2021 RRhoads skrev (17 timer siden): Med 2 stk 360 kan han ha veldig lav hastighet på viftene. Har man plass, så hvorfor ikke😊 Det var det jeg tenkte også, samt med 3080 og 5900x så er det greit å fordele varmen ut litt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå