Arodem Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Vi beholder friheten, og ser frem til et flott samarbeid. Dette betyr Polaris’ investering for Gamer.no Lenke til kommentar
KingTigris Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Spennande. Eg var veldig skeptisk når Gamer begynte med abonnementsløysinga, men eg synes Gamer har utvikla seg i riktig retning sidan. Eg håpar at Gamer kan fokusera meir på tematikken i spelanmeldingane og ta opp eventuelle aktuelle eller kontroversielle tema som dukker opp i spela. Det har vert litt tedensar til dette i enkelte spelanmeldingar og det har vert eit friskt pust. NRK Beta har revolusjonert journalistikken i Noreg med å sjå på teknologi og samfunn som to sider av samme mynt. Me trenger nokon som kan gjera det sama med spelkultur, sjølv om spel er berre for gøy. 3 Lenke til kommentar
Skeptisk23 Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Gratulerer! Gamer.no er en av de sidene jeg er inne å leser på hver eneste dag. Dere ligger i den automatiske porteføljen av sider man er inne på uten å tenke seg om. Ser fram til hva dette samarbeidet vil bringe! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå