Lasse1953 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg skal snart til Thailand og jeg lurer på om det er noen som har erfaring med priser på digitalkamera der? Er det spesielle merker som er rimelige? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg var i Thailand for 1 år siden, og da fant jeg aldri gode fotobutikker. De fotobutikkene jeg fant hadde bare filmbasert utstyr, eller i beste fall low-end kameraer. Det er sikkert bedre i de store byene, jeg var på et typisk badested. Lenke til kommentar
skagenNYC Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Singapore is good for finding all electronics cheap Malaysia is good for finding some electronics cheap Not Thailand - they import electronics from Singapore and Malaysia Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Vær obs på at Thailand er et av verdens største mekka for piratkopier av alle mulige produkter. Om du handler der må du være 100% sikker på at det er en seriøs forhandler du bruker. Thailand er uansett verdens beste ferieland, så om du ikke handler kamera der får du nok uansett en flott tur Lenke til kommentar
madammim Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Håper du ikke er reist enda... Kom hjem fra Thailand like før jul. Lette febrilsk etter et kamera til broderen, men fant at det var lite og ingenting å spare. I mange tilfeller var de faktisk dyrere enn i Norge (sammenlignet med beste pris på nettet). Var innom flere varehus i Bangkok, men endte opp med å kjøpe kamera i Amsterdam på hjemturen. ikke så mye å spare der heller, ca 10-15%. Lenke til kommentar
skagenNYC Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg glemte 2 muligheter i Thailand: #1) Bangkok - I Bankgok er det two gnaske stor kjøpesentere hvor selges bare elektronikk varer. Huske ikke navner akkurat nå. Kansje en kalles "Pintip Plaza" men jeg er ikker sikekrt. Men du kan bare spor til noen i Bangkok - alle der vet hva disse er. Der finnes be beste priser til sann in Bangkok. Men som jeg har sagt for, priser er ikke så godt i sammenligning med Singapore/Malaysia. #2) Hat Yai - er en by i Sør-Thailand, ved den Malaysiansk grensen. Hat Yai er en stor markedsby og der finnes mange varer smuglert fra Malaysia. Noe muligheter til å kjøpe elektronic varer her. Men uansett, ikke så billig som Singapore eller Malaysia selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå