Pepsi Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Noen som vet hva jeg bør gjøre?? Jeg slo ned et glass med Cola over hele tastaturet på laptopen min...... Den ene piltasten har allerede "hoppet" av. Noen som har noen gode råd?? Takk!! Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvis mulig, skru løs tastaturet først. Teknisk Isopropanol og trykkluft skulle hjelpe deg godt på vei. Bruk gjerne en sprayflaske til å fordele Isopropanol over og ned i tastaturet. La dette virke noen minutter, bruk så trykkluft til å blåse ut alt sølet. Gjenta dette noen ganger. Lykke til! Lenke til kommentar
CIder Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Den må du nok levere inn på reperasjon!. Bruker å la seg fikse,men det koster jo selvfølgelig noen kroner. Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jobber selv med feilretting av datakomponenter. Dette problemet er ikke uvanlig. Vi bruker den løsningen som jeg har beskrevet tidligere. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Trykkluft fungerer vanligvis bra på tastaturer med kaffiproblemer, har ( heldigvis ) ingen ærfaring med laptop'er. Lenke til kommentar
Pango Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvis du ikke vil levere den inn til reparasjon/service ville jeg skrudd fra hverandre hele maskinen og gått gjennom alle delene og renset/tørket. Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Dårlig bruk av emnefelt (les retningslinjene for mer info). Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg