Darkbill Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Mitt eget AS skylder meg ca 35k Går på sykepenger/dagpenger for tiden. Vil det bli kluss om mitt firma tilbakebetaler meg dette lånet nå? Vet ikke om NAV ser mine kontobevegelser slik. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Morsomt forsøk. Fungerer ikke. NAV er ikke så naive. Lenke til kommentar
Gjest a10c6...cdf Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Kris85 skrev (3 timer siden): Morsomt forsøk. Fungerer ikke. NAV er ikke så naive. Morsomt forsøk? Mitt eget AS skylder meg faktisk penger, som jeg har betalt på forskudd. Alt dette er jo bokført og regnskapsført korrekt. Anonymous poster hash: a10c6...cdf Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Å få tilbakebetaling av lån i dette tilfellet, altså kortsiktig lån, er ikke en ytelse eller skattbar inntekt som kommer med i A-meldingen. Sørg bare for at tilbakebetalingen ikke overføres vi lønnsmodulen, men via fri postering kredit 2915 (tror jeg). 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå