Gå til innhold

TILBAKEBLIKK: Historien om da Bungie forandret skytespill-sjangeren for alltid


Anbefalte innlegg

Jeg tenker på både Half-Life og Halo som viktige milepæler i utviklingen av sjangeren.

Doom>Duke3D>Quake>Goldeneye>Half-Life>Halo>Half-Life 2. Etter HL2 har lite føltes revolusjonerende egentlig. Har vel vært mest fokus på bedre grafikk, online, våpenoppgraderinger og åpen verden. HL2 er fortsatt beste FPS campaign - selv om det nærmer seg to tiår siden det kom ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra øverste hylle alle de spillene der Kilik. Å oppleve Half-Life når det kom var jaggu meg en solid game-changer det og! Unik stemning der! Heldigvis leverte Half-Life 2 også så det ljomet etter :D

Spilte igjennom HL2 + DLC i fjor, og det var ett vidunderlig gjensyn!

Dette Destiny greiene falt jeg ikke for, det første var helt elendig og begredelig når det kom. Og når innholdet omsider var på plass hadde jeg gått videre. Men igjen dette loot-shooter ræv gameplayet er vel noe av det kjipeste jeg kan finne på å spille :p

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

WOLF3D->Doom->Duke3D->Quake->Goldeneye-> UNREAL->Half Life->Halo->Half Life 2.

Husker også godt Hexen, Descent & Heretic som fint tidsfordriv midt på 90-tallet.

Forøvrig kjøpte jeg Xbox 360 kun for Halo, da Halo er episk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...