kilik Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg tenker på både Half-Life og Halo som viktige milepæler i utviklingen av sjangeren. Doom>Duke3D>Quake>Goldeneye>Half-Life>Halo>Half-Life 2. Etter HL2 har lite føltes revolusjonerende egentlig. Har vel vært mest fokus på bedre grafikk, online, våpenoppgraderinger og åpen verden. HL2 er fortsatt beste FPS campaign - selv om det nærmer seg to tiår siden det kom ut. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 (endret) Fra øverste hylle alle de spillene der Kilik. Å oppleve Half-Life når det kom var jaggu meg en solid game-changer det og! Unik stemning der! Heldigvis leverte Half-Life 2 også så det ljomet etter Spilte igjennom HL2 + DLC i fjor, og det var ett vidunderlig gjensyn! Dette Destiny greiene falt jeg ikke for, det første var helt elendig og begredelig når det kom. Og når innholdet omsider var på plass hadde jeg gått videre. Men igjen dette loot-shooter ræv gameplayet er vel noe av det kjipeste jeg kan finne på å spille Endret 7. april 2021 av Mala 1 Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg vil gjerne slå et slag for Titanfall 2 og de nyeste Doom-spillene når det kommer til moderne FPS-kampanjer. Men enig i at HL2 fortsatt utpeker som et prakteksempel 🙂 Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Kan kanskje være verdt å sjekke ut Metal Hellsinger fra Funcom? Ser ut som de går litt tilbake til røttene, med inspirasjon fra Quake. Er faktisk et FPS jeg vuderer bare fordi det virker så dynamisk med musikken: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 (endret) Såg extremt ut som nye versjonen av Doom på budsjett. EDIT: Gode Quake vibber av skytingen ja! Endret 7. april 2021 av Mala Lenke til kommentar
Argur Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 WOLF3D->Doom->Duke3D->Quake->Goldeneye-> UNREAL->Half Life->Halo->Half Life 2. Husker også godt Hexen, Descent & Heretic som fint tidsfordriv midt på 90-tallet. Forøvrig kjøpte jeg Xbox 360 kun for Halo, da Halo er episk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå